מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריק
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.83
מחיר 8.95
איכות 9.69
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יעקב שמי, תל אביב.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון שלט למזגן.
חוות דעת:
היה בסדר. קראתי לו לסדר את המזגן ובסוף לא היה בעיה במזגן. הוא לקח את השלט וזה הסתדר. לדעתי המחיר היה יקר בהתחשב שלא עשה עבודה ורק נגע בשלט.
מחיר
0
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אורי גולדשטיין, תל אביב.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה, שכלל שטיפה בחומצה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הייתי מרוצה גם מהמקצועיות שלו, גם מזה שהגיע בזמן וגם מהאדיבות. באמת שיחקתם אותה איתו, הוא מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפי ס. תל אביב.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מקצר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד גם בטלפון, הוא טיפל בתקלה די מהר והמחיר היה הוגן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ניר עץ הדר, תל אביב.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
הזזת מנוע של מזגן מחברת גולד.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, אני מרוצה מהעבודה שעשה עבורי. הוא הגיע בזמן והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולגה ג. תל אביב.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפה של מים במזגן קיר.
חוות דעת:
גם המענה וגם השירות עצמו היו מהירים ומקצועיים. אריק הסביר לי סיבות הדליפה תוך כדי התיקון וגם הראה לי איך אוכל לטפל בעצמי בבעיה דומה בעתיד. אהבתי שאפשר לשלם דרך האפליקציה, היה מאוד נח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד דומב, תל אביב.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן בעל שלושת רבעי כוס כח של חברת טורנדו.
חוות דעת:
היה נהדר, הוא בחור על הכיפאק. הייתי מאוד מרוצה מהעבודה ומהיחס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליסף קורמן, תל אביב.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה במזגן.
חוות דעת:
אריק היה מצוין ועשה בדיקה מקצועית מאוד! אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סנדרה גרודנסקי, תל אביב.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
ניקיון יסודי במזגן רצפתי ישן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגע בזמן שקבענו, פירק את המזגן וניקה אותו כמו שצריך. עשה עבודה טובה, המחיר היה נשמע הוגן והייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר חן, תל אביב.
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי בדירה.
חוות דעת:
אריק היה מצוין, הגיע בזמן, עלה ישר לגג לבדוק את המזגן, מילא גז, היה מאוד הוגן ולא המציא עוד בעיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן שפרון, תל אביב.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מסוג תדיראן.
חוות דעת:
העבודה התבצעה לדייר שלי, הוא היה מאוד מרוצה מאריק ואמר שהיה טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 853 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק