מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עוזי
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.94
מחיר 9.84
איכות 9.86
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלי לוי, רחובות.
אשרור: 15/01/2018
משוב: 27/09/2017
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפשי מיטה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, ממש מיקצועי. ענה על כל השאלות ששאלתי ועזר בהכל! נתן שירות מדהים! אין דברים כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נטליה מיכאילוב, פתח תקווה.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפשי מיטה בבית.
חוות דעת:
הוא פשוט מעולה. קודם כל הוא מדויק מבחינת זמנים. תמיד אמר שעה מדויקת גם כשיצא וגם כשחזר. הוא עשה עבודה קשה ועבד כמה שעות והלך לכל פינה. אני ממש מרוצה ממנו. ומעבר לכך הוא גם היה מאוד נחמד וחביב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סלביק ל. ראשון לציון.
משוב: 06/08/2018
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפש מיטה בדירת 5 חדרים.
חוות דעת:
הכל מצוין! הוא עשה עבודה ממש טובה, בן אדם ממש הוגן ומקצועי. הכל הוא עושה עם חיוך. אני לא יודע אם יש אנשים כאלה, שעושים את העבודה הזאת בצורה כזאת. הוא דאג שאני אהיה מרוצה, כל הזמן היה בקשר איתי והגיע שוב לפי הצורך. תמיד מגיע בזמן, גם השותף שלו ממש נחמד. המחיר היה שווה את העבודה שהוא עשה. נתן לי אחריות של 3 חודשים, כל עניין התשלום אצלו מאוד מסודר. אני מאוד מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שושי גיל, רמלה.
משוב: 03/07/2018
תיאור השירות:
הדברה בדירה נגד פשפשי מיטה.
חוות דעת:
אדם מאוד נחמד. אמין ומאוד ישר. המלצות חמות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי סהלו, ראשון לציון.
אשרור: 04/12/2017
משוב: 24/09/2017
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפשי מיטה בדירת 5 חדרים.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא עשה את העבודה והסביר הכל. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד קלינה, ראשון לציון.
אשרור: 19/09/2017
משוב: 19/07/2017
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפש מיטה.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, עושה רושם שהוא עשה עבודה מצויינת, חייכן, שירותי, הוגן, הגון, הכל ברוח טובה, מלא מלא מילים טובות יש לי לומר עליו, ממש ממש נהנתי, זה תהליך קשה מאוד והוא עשה את זה בצורה יוצאת דופן, אין מילים בפי להסביר את הנושא, מה שהוא אמר עשה, איך שאמר עשה, אני מרוצה מאוד מהעבודה שלו, מי שעושה איתו עסקה פשוט עושה טוב. לאחרונה המלצתי עליו לעוד מכר שגם הוא יצא מאוד מרוצה. רק מילים טובות ולמכביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נירית לוי, תל אביב.
אשרור: 27/08/2017
משוב: 31/07/2017
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפשי מיטה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפש המיטה בדירה בת ארבעה חדרים.
חוות דעת:
שירות טוב, בעל מקצוע נחמד, עד עכשיו לא נעקצתי אז אני חושב שהם עשו עבודה טובה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעין ת, רחובות.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
הדברת בית פרטי גדול וגינה גדולה נגד נמלת אש.
חוות דעת:
עוזי היה ממש אחלה! אדיב, מסביר, מאוד אחראי ומקצועי. הוא גם נתן אחריות מעבר למשרד הבריאות. הכל ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרן ק. רחובות.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד ג'וקים בדירת 3.5 חדרים פלוס בורות ביוב של הבניין.
חוות דעת:
באופן כללי היינו מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 507 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמדביר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הדברות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק