הכל מצוין! הוא עשה עבודה ממש טובה, בן אדם ממש הוגן ומקצועי. הכל הוא עושה עם חיוך. אני לא יודע אם יש אנשים כאלה, שעושים את העבודה הזאת בצורה כזאת. הוא דאג שאני אהיה מרוצה, כל הזמן היה בקשר איתי והגיע שוב לפי הצורך. תמיד מגיע בזמן, גם השותף שלו ממש נחמד. המחיר היה שווה את העבודה שהוא עשה. נתן לי אחריות של 3 חודשים, כל עניין התשלום אצלו מאוד מסודר. אני מאוד מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי סהלו, ראשון לציון.
אשרור: 04/12/2017
משוב: 24/09/2017
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפשי מיטה בדירת 5 חדרים.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא עשה את העבודה והסביר הכל. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עודד קלינה, ראשון לציון.
אשרור: 19/09/2017
משוב: 19/07/2017
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפש מיטה.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, עושה רושם שהוא עשה עבודה מצויינת, חייכן, שירותי, הוגן, הגון, הכל ברוח טובה, מלא מלא מילים טובות יש לי לומר עליו, ממש ממש נהנתי, זה תהליך קשה מאוד והוא עשה את זה בצורה יוצאת דופן, אין מילים בפי להסביר את הנושא, מה שהוא אמר עשה, איך שאמר עשה, אני מרוצה מאוד מהעבודה שלו, מי שעושה איתו עסקה פשוט עושה טוב. לאחרונה המלצתי עליו לעוד מכר שגם הוא יצא מאוד מרוצה. רק מילים טובות ולמכביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי יוסופוב, תל אביב.
אשרור: 22/11/2020
משוב: 22/09/2020
תיאור השירות:
ריסוס נגד פשפש מיטה וריסוס כל הבית.
חוות דעת:
היה מעולה! עבודה מקצועית ומעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בן ציון כהן, רחובות.
משוב: 30/04/2020
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפשי המיטה בכל הבית.
חוות דעת:
הוא אדם אמין, עובד טוב ומקצועי ביותר. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה ע. תל אביב.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
הדברת נגד פשפשי מיטה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! סופר נחמד, לא ניסה לדחוף לי טיפול שאני לא צריכה, המחיר הגיוני לגמרי לדעתי, אני לא ידעתי אם יש לי פשפשי מיטה, הייתי כמעט בטוחה שאין אבל ליתר ביטחון רציתי להדביר, הריסוס באופן כללי לעבודה כזאת מאוד יקר לדעתי אבל הציע לי לעשות בועה שבה נכניס את כל הרהיטים של הבית ואז לרסס בתוך הבועה וזה הורג את כל מה שחי ואחרי שלושה ימים אפשר לחזור להשתמש ברהיטים, הוא מאוד מקצועי ובאמת טוב, עזר לי מאוד, עשה בדיקה יסודית לפני ואחרי, זה היה אמור להיות סיוט אבל גרם לתהליך לעבור בצורה נוחה ונעימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתנאל קסטנבאום, רחובות.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד פישפשי מיטה בדירת ארבעה חדרים.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא מקצועי, יסודי, עשה את העבודה בשקט, הוגן ואני אמליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטליה מיכאילוב, פתח תקווה.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפשי מיטה בבית.
חוות דעת:
הוא פשוט מעולה. קודם כל הוא מדויק מבחינת זמנים. תמיד אמר שעה מדויקת גם כשיצא וגם כשחזר. הוא עשה עבודה קשה ועבד כמה שעות והלך לכל פינה.
אני ממש מרוצה ממנו. ומעבר לכך הוא גם היה מאוד נחמד וחביב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צבי קוגן, יבנה.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפשי מיטה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה. הוא הגיע בזמן, היה מאוד נחמד ופתר את הבעיה במקצועיות. לדעתי המחיר סביר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 805 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמדביר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הדברות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 24/04/2024
אודות
עוזי נשוי ואב לארבעה, וכשהוא לא מדביר חרקים הוא בבית עם הילדים או בשיעורי תורה.
את העבודה בהדברות הוא התחיל בהתחלה בתור הכנסה צדדית נוספת, ואז אהב את התחום. "לאט לאט אהבתי את ההדברות ואז נכנסתי לתחום לגמרי. כל החרקים ועולם החי מעניינים אותי. אז התעניינתי, חקרתי, נהניתי מהעבודה."
אחרי שעבד בשתי חברות הדברה גדולות, וצבר לעצמו קהל לקוחות, החליט לפרוש כנפיים ולפתוח עסק בעצמו.
"אני זוכר לקוחה אחת", מספר עוזי, "שהיו לה ג'וקים קטנים שהציקו לה בלי סוף, ואחרי שהיה לה מדביר שלא פתר את הבעיה, אני הגעתי אליה. היא התקשרה אליי אחר כך ולא הפסיקה להודות לי, אמרה לי שעשיתי לה חסד. זה חימם לי את הלב".
בעתיד הוא מקווה להמשיך לגדול ולהתפתח, ולא להפסיק ללמוד. "כמו שהם לומדים איך להיות עמידים בפני החומרים שלנו, ככה אנחנו צריכים ללמוד אותם."
עוזי עובד בהדברות כבר 12 שנה, ומנהל את החברה שלו, המתמחה בכל סוגי ההדברות.
"אני אוהב את הנחת רוח שזה גורם ללקוחות", אומר עוזי. " אני אוהב את התחום, אוהב את המקצוע, ולומד כל הזמן – תמיד יש מה ללמוד".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.