מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נימרוד
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.76
מחיר 9.23
איכות 9.58
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורלי שמחוני, מעברות.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
ביקור.
חוות דעת:
הזמנתי את נמרוד אבל בסופו של דבר הוא לא ביצע תיקון כי הייתה אי הבנה וגם אבא שלי הזמין טכנאי אחר. הוא כן גבה תשלום על הביקור.
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
סגור
אלון עוז, חרב לאת.
משוב: 05/08/2018
תיאור השירות:
התקנה של 2 מזגנים רגילים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה שירות סך הכל טוב, הוא עבד נקי, ותלה את המזגנים. אבל מה שהפריע לי זה שהוא הלך אחד המזגנים לא היה מחובר. הוא עשה את השקע עד 2 סנטימטרים מהתקע ואז זה לא הגיע ולא התחבר לחשמל. הוא היה צריך להוריד את המיזוג ולא עשה זאת. הוא לא עושה את העבודה של החשמל אז אני צריך להוסיף כבל מאריך וחבל.
איכות
6
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
7
כללי
גירסאות
אילן מנור, חרב לאת.
משוב: 01/08/2018
תיאור השירות:
החלפת כבל במזגן עילי של אלקטרה.
חוות דעת:
ממש מקצוען! ישן ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דידי אושרת, משמר השרון.
אשרור: 31/07/2018
משוב: 28/05/2018
תיאור השירות:
אספקה והתקנה של מזגן.
חוות דעת:
השירות היה מקצועי מאוד וסך הכל בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עידו חגאי, העוגן.
אשרור: 03/07/2018
משוב: 29/03/2018
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דולב ברזילי, בית יצחק-שער חפר.
משוב: 17/05/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני-מרכזי של תדיראן.
חוות דעת:
רק דברים טובים יש לי להגיד עליו. מקצועי, נחמד, הגיע בזמן. הייתי לידו במהלך העבודה והתרשמתי שהוא יודע בדיוק מה הוא עושה. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי לרמן, כפר הראה.
אשרור: 17/05/2018
משוב: 08/08/2017
תיאור השירות:
החלפת קבל שרוף במזגן רגיל של חברת אלקטרה, 1 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא קבע איתי ליום למחרת, הגיע מוקדם יותר ממה שקבענו והתקשר לפני לבקש, זיהה מהר מאוד את התקלה ועשה עוד בדיקות כלליות למזגן. התקלה נפתרה. אני לא הייתי בבית. התייעצתי איתו מאז בנוגע לאופן רכישת מזגן חדש והתקנה. הוא ענה לי בסבלנות ונעימות. נותן אחלה שירות ואני מתכוון להזמין אותו להתקנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה פרונט, בית יצחק-שער חפר.
אשרור: 07/11/2017
משוב: 30/07/2017
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי שכלל החלפת מנוע של המאייד.
חוות דעת:
הוא עשה יופי של עבודה! היה מאוד נחמד ויש לי רק דברים טובים להגיד עליו. הוא הגיע, עשה אבחנה, לקח את המנוע הישן וחזר אחרי שבוע עם המנוע החדש. הוא הגיע בול בזמן, עבד נקי ומסודר. אני מרוצה ממנו מאוד וממליצה עליו לכל מי שאני מכירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף מאירס, חבצלת השרון.
משוב: 11/06/2017
תיאור השירות:
התקנת מזגן 2 כ"ס של חברת תדיראן.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אחלה שירות. הוא מאוד מקצועי. הגיע בזמן, עשה עבודה יפה ובמחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי לוי, מבואות ים.
משוב: 01/02/2017
תיאור השירות:
הערכת מחיר לתיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 349 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק