מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נימרוד
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.76
מחיר 9.32
איכות 9.61
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טל מילשטיין, קיסריה.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה, שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה מקצועי ואמין. שמעתי עליו הרבה המלצות, גם לפני האתר והייתי מרוצה מאוד. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מיתר יחיאלי, קיסריה.
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
תיקון פילטר במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, מקצועי ויעיל, באמת אחלה, הייתי נותן לו ציון טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהוד גנות, קיסריה.
משוב: 05/06/2018
תיאור השירות:
החלפת מזגן ותיקון של מזגן מחברת תדריאן.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה והגיע מהר. רמת האמינות שלו מאוד גבוהה ויצאתי מאוד מרוצה מהשירות שלו. נעים ומנומס.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקי לנדאו, אור עקיבא.
משוב: 11/07/2017
תיאור השירות:
תיקון של בעיה בכבל במזגן רגיל של חברת טורנדו.
חוות דעת:
היה שירות מצויין, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי פקדו, קציר-חריש.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן עילי מחברת MULLER בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, נימרוד הגיע בזמן, ביצע את העבודה בצורה נקייה וטובה, עד עכשיו התקלה לא חזרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוז מוצפי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מקסים! חבל על הזמן! הוא הגיע בזמן ובאותו יום, לקח מחיר סביר ואפילו זול, אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק וטורי, בית חנניה.
אשרור: 24/08/2019
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן.
חוות דעת:
נימרוד היה בסדר גמור, הגיע בזמן והמחיר טוב מאוד. אני חשבתי שיש לי נזילה מהמזגן, הוא הגיע וראה שהרטיבות היא מהמרזבים ושהמזגן בסדר גמור. עזר לי מאוד למרות שזו לא העבודה שלו, גבה תשלום סמלי מאוד ואני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אושרי קוסטינר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הייתה תקלה במזגן ואחרי בדיקה שלו הוא המליץ להוריד את התריס ולא להחליף אותו בגלל המחיר. בחור מקצוען, הקדים להגיע, הסביר על הכל, היה מאוד שירותי וסובלני. את המחיר אמר מראש וזה מה שהיה. אין לי תלונות היה ממש סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דובי מליק, גנות הדר.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת תדיראן שכלל החלפת סטארטר.
חוות דעת:
שירות מצוין, הוא עמד בזמנים, היה מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי קרון, נתניה.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת תדריאן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 354 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק