מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נימרוד
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.80
מחיר 9.27
איכות 9.60
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מעין שפירא, אור עקיבא.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ומילוי גז במזגן מרכזי.
חוות דעת:
שירות טוב. הגיע בזמנים שקבענו. היה מקצועי וטיפל בבעיה, לאחר מכן היה נראה שהבעיה חזרה והוא חזר לפי הצורך. נתן מענה לכל בעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טל מילשטיין, קיסריה.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה, שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה מקצועי ואמין. שמעתי עליו הרבה המלצות, גם לפני האתר והייתי מרוצה מאוד. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצה ברוך, קיסריה.
אשרור: 12/04/2019
משוב: 02/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה לגמרי בסדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיתר יחיאלי, קיסריה.
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
תיקון פילטר במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, מקצועי ויעיל, באמת אחלה, הייתי נותן לו ציון טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית אמית, אור עקיבא.
משוב: 05/10/2018
תיאור השירות:
ניקוי של מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מקסים ממש! הוא עשה את מה שצריך לעשות ואני בהחלט מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורה ווטס, אור עקיבא.
אשרור: 08/09/2018
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
בידקת מזגן אשר כללה מילוי גז.
חוות דעת:
היה מצוין! עשה בדיקה מקיפה, היה מאוד שירותי, אדיב והגון. הסביר מה יכולה להיות הבעיה במזגן שעלולה להתעורר בהמשך. היינו מאוד מרוצים! ממליצים בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הרצל פרי, אור עקיבא.
משוב: 30/08/2018
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! היה הוגן ביותר, הוא מצא את התקלה במהירות, למרות הגישה הבעייתית ליחידה החיצונית, שיחרר מאוורר תפוס לא גבה תשלום נוסף מעבר לביקור. מאד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם בשארי, אור עקיבא.
אשרור: 07/08/2018
משוב: 04/06/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי מחברת תדיראן
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא פשוט מצוין מגיע לו מאה לא עשר! בחור מקצועי, עומד בזמנים, עשה עבודה נקיה ומסודרת. אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שאול מילשטיין, קיסריה.
משוב: 18/06/2018
תיאור השירות:
בדיקת מזגן של אלקטרה 2.5 כוח סוס שגרם לקצר.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה יוצאת מן הכלל, עדכן אותי כל רגע מתי הוא מגיע, היחס שלו היה טוב ועשה את כל מה שהיה צריך לעשות
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהוד גנות, קיסריה.
משוב: 05/06/2018
תיאור השירות:
החלפת מזגן ותיקון של מזגן מחברת תדריאן.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה והגיע מהר. רמת האמינות שלו מאוד גבוהה ויצאתי מאוד מרוצה מהשירות שלו. נעים ומנומס.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 337 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק