מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נימרוד
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.79
מחיר 9.30
איכות 9.66
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אסף בלום, קציר-חריש.
משוב: 01/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי בעל 4 כוח סוס שכלל חיווט מחדש.
חוות דעת:
נימרוד היה בסדר גמור, זיהה מהר את הבעיה, תיקן אותה בצורה טובה, הגיע בזמן והיה מקצועי. המחיר הרגיש לי קצת יקר, אבל סך הכל הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ישובב קלינשפיז, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן של חברת סאגה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, שירות נהדר. הוא אמר לי מראש מה הוא הולך לעשות ומה הבעיות שעלולות להיות ואמר לי מראש על העלויות. היה חביב, הגיע בזמן שקבענו והכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיה מ. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור והב, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 26/05/2020
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שחר פ. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מקצועי ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני ב. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
החלפת סטרטר במזגן מחברת LG.
חוות דעת:
השירות היה מאה אחוז, נימרוד הסביר כל מה שהוא עושה, גם מבחינת יתרונות וחסרונות ועלות העבודה הייתה הוגנת.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
בנימין הסלטון, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 28/01/2020
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי מאיץ וחלק פנימי של מזגן מרעיש.
חוות דעת:
הגיע בעקבות מזגן מרעיש. בדק את המזגן, בדק את המזגן, לאחר שראה שהצטבר המון לכלוך על המאיץ, ניקה אותו ואת החלק הפנימי של המזגן. עשה עבודה יסודית, ניקה אחריו. אדיב, הגיע בזמן מחיר הגון. היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל דהן, קציר-חריש.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מיני מרכזי ומילוי גז.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה בדיקה לנזילות על הגג, זיהה איזה מקור דליפה ועשה לו סתימה. בינתיים הכל נראה תקין אך את איכות העבודה נוכל לדעת אחרי תקופה. הוא הגיע בזמן והמחיר היה נראה הוגן. אני מרוצה מהשירות.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
Avi Perciger, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל התנעה למזגן מסוג אלפין.
חוות דעת:
נימרוד היה מעולה, הייתי מרוצה מהפשטות שלו, בלי טריקים ושטויות, עמד בזמנים, אפילו הקדים, הסתכל ולא קשקש את השכל, עשה את העבודה מהר, לא ניסה לדחוף לי דברים ואני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיל אלון, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
החלפת והתקנת שלושה מזגנים כולל אספקה של חברת תדיראן.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין, מקצועי יעיל ומדויק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 386 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק