מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נימרוד
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.77
מחיר 9.22
איכות 9.59
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יהודית גורדון, חדרה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה וניקוי מזגן בן 14 שנה.
חוות דעת:
הייתה להורים שלי נזילה לתוך הסלון ממזגן ישן. הזמנו את נמרוד והוא פירק את כל הדבר, ניקה את כל העובש בפנים וסידר את הכל. היה ממש טוב וההורים היו מאוד מבסוטים. הם התייעצו איתו אם שווה בכלל לתקן מזגן ישן כלכך והוא היה הגון ואמר להם מה שחשב. פתר את התקלה, הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן. היה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל בן עזרא, חדרה.
אשרור: 07/07/2019
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקלות וניקוי פילטרים בשלושה מזגנים עיליים של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא פיצוץ. הגיע נורא מהר והיה ממש נחמד. מהאנשים שרואים שהוא בחור טוב. עבד זריז וגם ניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית ע. חדרה.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי שלא קירר.
חוות דעת:
הוא הגיע ובדק את המזגן אבל לא מצא שום דבר שגורם לבעיה. הוא כן עמד בזמנים והיה נחמד, היה בסדר גמור סה"כ. אני לא יודעת איך להעריך את המחיר ואיכות העבודה.
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ריקי רביב, חדרה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במזגן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מאוד נחמד, מקצועי, עשה עבודה יפה והכל היה מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון נוף, חדרה.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תיקון מזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
התקשרתי אליו והוא היה מאוד נחמד, מקצועי, לא לחוץ ולא ניסה לנפנף אותי . הסביר לי איך לנקות חלק פנימי והבעיה נפתרה!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיוה ויקל, חדרה.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
חוות דעת לגבי בעיה במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא נתן חוות דעת מקצועית, הוא בן אדם מבין עניין ומאוד נחמד. רציתי רק להיות רגועה לגבי הבעיה שהייתה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר אוריין, חדרה.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
ביקור לגבי מזגן שעובד ולא מקרר.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין. בא וראה שפשוט היו בעיות בהגדרות של השלט, סידר את זה בלי בעיה ולקח סכום סמלי של ביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקסים מרקוס, חדרה.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
בדיקה למזגן מיני מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
נימרוד היה ממש עשר! הגיע בול בזמן, נהנתי מאוד מהשירות, הוא היה ממש אדיב ואפילו נתן טיפים להמשך. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדוארד נוסטין, חדרה.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
התקנה חוזרת של מזגן שלא הותקן כמו שצריך כולל פירוק של צנרת ישנה והתקנה של חדשה.
חוות דעת:
הוא מקצועי מאוד, אדיב וסבלני. עבד בצורה יפה והשאיר אחריו מקום נקי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סרגיי גבריאלוב, חדרה.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגנים והתקנת מזגנים חדשים.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מדהים, פשוט אין כזה שירות בישראל! הגישה שלו מאוד נחמדה וטובה, הוא לא מעסיק אותך יותר מידיי עושה הכל לבד. הוא רק מתעניין בשביל לשאול שאלות ולעזור. הכל פשוט מעולה. גם מבחינה כספית זה לא היה יקר לדעתי, הלוואי ורק 10% מהטכנאים בארץ היו טובים כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 345 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק