מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ברי
ציון כללי:
9.43
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.64
מחיר 9.59
איכות 9.42
דירוג כללי 9.43
התפלגות

מחושב על 68 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ויויאן מרגוליס, פתח תקווה.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן ישן שקיצר.
חוות דעת:
הוא היה מקסים! טיפל בצורה נעימה ומאוד נחמדה, אמר מתי הוא יגיע, לא לקח הרבה כסף בכלל, ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עמית גולדמן, כפר סבא.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מאווררים במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה שירות על הכיפאק. ברי הגיע ובדק את המזגן, הייתה בעיה במאווררים והוא עשה גישור בכרטיס כדי לתקן את הבעיה. בינתיים הכל עובד כמו שצריך :)
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עמית ב. רעננה.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. בא באותו היום. תיקן התקלה במחיר נמוך ממחיר השוק. אני מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמוס פינקלשטיין, כפר סבא.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
תיקון 2 מזגנים מחברת LG אחד מקצר והשני לא קירר.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, ברי הגיע כבר באותו היום ואפילו הקדים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תמי בנואליד, פתח תקווה.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מרכזי מחברת טורנדו.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, ממש 10! ברי היה סבלני, נחמד, הגיע אפילו יותר מוקדם ממה שאמר והרגשתי שיש על מי לסמוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ע. פ. אריאל.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי שכלל סידור פתחים, מילוי גז והתקנת קונוסים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, היה אדיב, אני יכול לומר שהוא היה סבלני, הציע מחיר הוגן, הגיע בזמנים שקבענו, אני מרוצה וממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. ג. פתח תקווה.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
תיקון פתח בצינור הגז שגרם לדליפת גז ומילוי גז.
חוות דעת:
לצערי נכון להיום, כחדשיים לאחר תיקון המזגן, הוא לא "חזר לעצמו", גם אופציית החימום שלו לא ממש עובדת כמו שצריך.
איכות
5
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
5
כללי
גירסאות
ע. ס. שערי תקווה.
אשרור: 15/11/2019
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, ברי הגיע בזמן והיה 100 אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 29/11/2019
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שכלל מילוי גז ובדיקת מזגן.
חוות דעת:
היה אחלה, מעולה! הוא הגיע בזמן, טיפל במזגן הראשון במקצועיות ובנוגע למזגן השני, הוא אמר שאין לו תקווה ושפשוט חבל אפילו לפתוח אותו. הוא גבה מחיר קצת יקר אבל בסך הכל כן היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יובל מ. אריאל.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
התקנת 5 מזגנים חדשים של חברות טורנדו ואלקטרה.
חוות דעת:
השירות שלו היה ממש נהדר, תחילה הוא הגיע לבדוק מזגן שנשבר והחלטנו להתקדם עם התקנת מזגן אחר במקום והתקנת 4 מזגנים חדשים. הוא נתן הצעת מחיר הוגנת ועשה עבודה טובה בדיוק כמו שציפיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 68 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק