מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ברי
ציון כללי:
9.38
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.67
מחיר 9.56
איכות 9.39
דירוג כללי 9.38
התפלגות

מחושב על 42 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עמית גולדמן, כפר סבא.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מאווררים במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה שירות על הכיפאק. ברי הגיע ובדק את המזגן, הייתה בעיה במאווררים והוא עשה גישור בכרטיס כדי לתקן את הבעיה. בינתיים הכל עובד כמו שצריך :)
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עמית ב. רעננה.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. בא באותו היום. תיקן התקלה במחיר נמוך ממחיר השוק. אני מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמוס פינקלשטיין, כפר סבא.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
תיקון 2 מזגנים מחברת LG אחד מקצר והשני לא קירר.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, ברי הגיע כבר באותו היום ואפילו הקדים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תמי בנואליד, פתח תקווה.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מרכזי מחברת טורנדו.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, ממש 10! ברי היה סבלני, נחמד, הגיע אפילו יותר מוקדם ממה שאמר והרגשתי שיש על מי לסמוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שכלל מילוי גז ובדיקת מזגן.
חוות דעת:
היה אחלה, מעולה! הוא הגיע בזמן, טיפל במזגן הראשון במקצועיות ובנוגע למזגן השני, הוא אמר שאין לו תקווה ושפשוט חבל אפילו לפתוח אותו. הוא גבה מחיר קצת יקר אבל בסך הכל כן היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליאב מ. אריאל.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
התקנה של מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא מעולה. מקצועי, עובד מהר ובצורה נעימה, והעבודה שהוא עושה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירה באומקקר, אריאל.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן רגיל של LG.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות, הוא מגיע מהרגע להרגע ועושה עבודה ממש מקצועית. אני ממליצה בחום ונותנת לו ציון של 10 :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל ה, אריאל.
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 מזגנים של תדיראן.
חוות דעת:
היה שירות אחלה! יצאתי מבסוט מהכל, הוא גם אדם מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד נתנאל משיח, פתח תקווה.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד. הוא הגיע בזמן, היה נחמד ושירותי מאוד. המחיר היה טיפה גבוה בעיניי אבל הוא פיצה על זה בשירות מצוין.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חיים זנה, ראש העין.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
בדיקה למזגן עילי אלקו.
חוות דעת:
ברי הגיע לבצע בדיקה למזגן, אמר שההחלפה של החלק שמקולקל לא תהיה שווה את זה ועדיף לשקול לקנות מזגן חדש. גבה מחיר הוגן מאוד על הבדיקה ואנחנו מרוצים ממנו.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 42 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק