מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ברי
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.63
מחיר 9.63
איכות 9.50
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 52 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אורי מורני, כפר סבא.
אשרור: 06/09/2019
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן עילי רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
ברי היה מעולה! הוא הגיע בזמן ובמהירות וביקש סכום שהיה מאוד סביר בעיני. הוא מקצועי, שירותי ונחמד והעבודה שלו הייתה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיל שרון, כפר סבא.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן רגיל.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה בסדר גמור והיה הוגן במחיר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם מירום, הוד השרון.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מזגן עילי של חברת טורנדו 3 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה בסדר גמור. מחיר הוגן,עבדו מהר והיה זמין לכל שאלה .החסרון היחיד היה שהם השאירו הרבה לכלוך אחריהם בגלל פירוק המזגן הישן. בסופו של דבר התיקון לא הצליח, הזמנו טכנאים של טורנדו שיתקנו, והוא הבטיח שיחזור אלי ויעזור אך לא עונה ולא זמין.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אהוד רם, רעננה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנה מחדש של מזגן.
חוות דעת:
טוב מאד! מדובר היה בקיר מאד דק, הם עשו מאמצים אדירים לבצע את העבודה כי מסתבר שחצי מהקיר הוא בטון מזוין. הם עמדו בלוחות זמנים, טיפלו כמו שצריך וכמו שהובטח. בנוסף עמדו במחיר שסיכמנו למרות שהעבודה הייתה מורכבת בהרבה ממה שהם חשבו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל גרוס, הוד השרון.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית גולדמן, כפר סבא.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מאווררים במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה שירות על הכיפאק. ברי הגיע ובדק את המזגן, הייתה בעיה במאווררים והוא עשה גישור בכרטיס כדי לתקן את הבעיה. בינתיים הכל עובד כמו שצריך :)
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עמית ב. רעננה.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. בא באותו היום. תיקן התקלה במחיר נמוך ממחיר השוק. אני מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה שמואלי, כפר סבא.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי 3 מזגנים עיליים של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא ניקה לי שלושה מזגנים. באחד המזגנים הוא פתח כדי להסתכל ועשה לי נזק אחר. נגרמה נזילה ונהיתה רטיבות. אני מקווה שבשאר המזגנים זה בסדר. אני חושב שהוא לא מקצועי. הוא הגיע בזמן והוא אדם חביב אבל חשוב לי המקצועיות והוא לא עזר לי. אני אצטרך להזמין שוב טכנאי מזגנים לטפל בנזילה ובנוסף אני צריך להזמין שיפוצניק שיתקן את הנזק שנגרם.
איכות
4
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
3
כללי
גירסאות
עופר אופיר, הוד השרון.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן עמית, רעננה.
משוב: 10/07/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 52 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק