מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ירון
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.72
מחיר 9.56
איכות 9.74
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טל זיו, מבשרת ציון.
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
תיקון כירייים גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!הגיע מהר, טיפל כפי שביקשתי ואף מעט יותר ללא עלות נוספת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל סבירי סרוסי, מבשרת ציון.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
חיבור כיריים גז.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא אדיב, יעיל וסידר את מה שצריך מהר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חן שטיינר, מבשרת ציון.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
חיבור גז ובדיקת תקינות בשני מוקדים.
חוות דעת:
היה מעולה. היה מאיר פנים, זריז, הגיע במזגן, הוא גבה כסף רק על הביקור ולא הדברים שביקשנו בנוסף. ביקשתי ממנו להגיע בהקדם וקבענו לאותו יום וזה היה כיף הזמינות שלו. ביררנו את זה והוא נתן מחיר טוב, ביקשנו ממנו גם לבדוק את הבלונים של הדירה ליד והוא לא הוסיף מחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדנה ה. מבשרת ציון.
אשרור: 14/08/2019
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון כיריים של חברת סימנס שכלל החלפת דיזה וסידור לחץ הגז.
חוות דעת:
הוא היה אמין ומאוד מקצועי. בא זמן שהבטיח, מאוד הגון במחיר. איתר את התקלה מהר וטיפל בה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שולי גורן, מבשרת ציון.
אשרור: 14/08/2019
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת צנרת גז כולל החלפת צינור גומי.
חוות דעת:
מאד שיטתי, מאוד יעיל ומאד אכפתי. בדק את החיבורים של כל דבר ואת צינור הגומי החליף כי אמר שהוא ישן. כשסיים הדליק את הלהבות כדי לראות שהכל עובד. לסיכום - אפשר לסמוך עליו!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת און, מבשרת ציון.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים.
חוות דעת:
שירות מצוין. ירון מאוד מקצועי ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רונית גוטגליק, מבשרת ציון.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
חיבור צינור גז לתנור משולב.
חוות דעת:
העבודה של ירון הייתה בסדר גמור. הוא היה מאוד מקצועי, נעים ואדיב, הגיע בזמן ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי אלון, מבשרת ציון.
משוב: 03/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מחבר גז יונקרס בבית פרטי.
חוות דעת:
ירון היה עשר, נחמד, עשה עבודה טובה, מקצועי ואני מרוצה ממנו עשר בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שושי קרמר, מבשרת ציון.
משוב: 06/03/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת גז חדשה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הודיע לי כשהוא יוצא והגיע בזמן, עבד בסדר, לקח מחיר סביר וסיים את העבודה מהר. הוא היה נחמד, מקצועי וידידותי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אירית ש. מבשרת ציון.
משוב: 06/03/2019
תיאור השירות:
התקנת כיירים גז חדשות ופירוק כיריים ישנים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הגיע כמה פעמים. היה צורך להרחיב את הפתח בשיש ולמרות שזאת לא עבודה שלו הוא הביא מכשיר מחבר ועשה את זה. אבל בסופו של דבר הכיריים לא יושבים מספיק טוב, הוא טוען שזה בגלל הכיריים עצמם ושזה ירד עם הזמן. אני לא יודעת אם זה קשור אליו, מה שאני יודעת זה שאני לא מרוצה לחלוטין. מבחינת התשלום הוא לקח את מה שקבענו מראש ללא תוספת על חיתוך השיש.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 626 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק