מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ירון
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.87
מחיר 9.67
איכות 9.74
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עינב גדעוני, ירושלים.
אשרור: 13/10/2019
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
התקנת תנור משולב.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ומקצועי, הגיע בזמן וגבה מחיר סביר. הוא עשה את העבודה זריז והסביר איך לתפעל את הגז החדש. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף גריבר, ירושלים.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
התקנת תנור משולב עם כיריים.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה זריזה,הגיע בזמן ולא היה יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהבה לאלון, ירושלים.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
תיקון כפתור בכיריים גז.
חוות דעת:
הוא מותק של בחור. בא צ'יק צ'ק ועשה לי באמת עבודה טובה ולקח רק מחיר של ביקור כי זו לא הייתה תקלה רצינית. חשבתי שאצטרך לשלם הרבה יותר והוא הפתיע אותי, היה חמוד חמוד וזה כיף. בא מהר ועשה עבודה נהדרת אחרי שהכפתורים של הגז נתקעו ולא יכולתי לסובב את הכפתור. קראתי לו ובעדינות שלו ובסבלנות שלו הוא שחרר את זה וסידר לי את הבעיה, ככה שהוא לגמרי 10. הוגן, באמת מאה אחוז. הציע לי הצעות מה לעשות ונתן לי לבחור מה נראה לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן כהן, ירושלים.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
החלפת דיזות בכיריים.
חוות דעת:
היה מצוין, הייתה לנו תקשורת טובה, הגיע בזמן, החליף את הכל ועשה את העבודה מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן פרי, ירושלים.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
העתקת ברז גז.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לטובה. הוא היה זמין מאוד, הגיע יום אחרי שדיברנו איתו, היה מאוד נחמד ונראה שעשה עבודה טובה. עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב שמלי, ירושלים.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיריים גז של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
ירון שלח אלי בחור בשם יעקב. הוא היה מצוין ומאוד נחמד. עמד בשעה שקבענו, הסביר לאשתי שנכחה בזמן העבודה על הכל והיה מאוד טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רקפת ד. ירושלים.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
איתור דליפת גז.
חוות דעת:
היה מעולה! כל הכבוד על השירות! ירון הגיע ביום שישי למקום בו החניתי את הקרוואן, בדק את כל המערכת היטב, מאחר ולא מצא בעיה הוא סירב לקחת תשלום על אף שהיה יכול לבקש תשלום על זה שהגיע וערך בדיקה מקיפה. ירון איש נעים וסבלני. כיף לפגוש כאלה אנשי מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהוד מורדוף, ירושלים.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור גז במטבח.
חוות דעת:
ירון היה מאוד נחמד, עבד בצורה מהירה ויפה, הגיע לאחר שעתיים, סידר את הצינור גז והוא ממש יוצא מן הכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יועד אהרן, ירושלים.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. הוא היה נחמד, מקצועי והסביר לי איך המכשיר עובד ועל מנגנון הבטיחות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי סלע, ירושלים.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים גז של חברת בוש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה וסידר מה שרציתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 490 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק