מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
כפיר
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.96
מחיר 9.73
איכות 9.91
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 23 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
תלי סלומון, כפר סבא.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
שולי אבידור, רעננה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף תאורה במטבח.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! כפיר היה אדיב ומקסים כבר מהשיחה הראשונה. הגיע אליי להחלפת גוף תאורה במטבח. היה זמין, יעיל, הגיע בזמן, עם כל הציוד - סולם, כלי עבודה, מקדחה. עשה עבודה נקיה. טאטא אח"כ. המחיר שלו היה הכי הוגן (לעומת שניים אחרים שרצו יותר על אותה עבודה). פשוט מקסים. שומרת את הנייד שלו וממליצה עליו בכל פה. הוא ממש החזיר לי את האור למטבח. תודה לכם על האתר הזה שלכם שממליץ על אנשים טובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל דומברובנר, רעננה.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת טלפון ואינטרנט.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן, עשה את העבודה באופן משביע רצון ובמחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טטיאנה סרוצקין, הוד השרון.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
התקנת 3 מאווררי תקרה.
חוות דעת:
הכל היה ממש מעולה. המחיר טוב ביחס לאחרים והוא עשה עבודה נהדרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר ק. כפר סבא.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
התקנה של תאורת חירום בלובי של הבניין.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס מזרחי, הוד השרון.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
סידור חשמל במפסקים בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר, עבד בעילות ופתר את הבעיה תוך כמה דקות אבל המחיר היה יקר לטעמי מאד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלינור פ. רעננה.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד שמש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע ממש מהר, תוך חצי שעה מהרגע שהתקשרתי אליו. הוא היה ממש אדיב, נחמד והצליח לסדר את מה שצריך. אני ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שאול גולדמן, כפר סבא.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. אין טענות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עידו קרישנר, כפר סבא.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
תליית בתי נורות, קידוחים ותליית ארונות.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה. בשמחה אזמין אותו שוב אם אצטרך. אחלה בן אדם. הגיע בזמן, היה אכפתי ונעים. היה 10 ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק ג. נתניה.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
החלפה של 2 נקודות חשמל, חיזוק של עוד נקודת חשמל, הורדת 2 גופי תאורה ישנים והתקנת 2 גופי לד חדשים.
חוות דעת:
כפיר איש מקצוע כמו שכולנו תמיד רוצים לפגוש! מקצועי, נחמד, אדיב, זריז ומאוד אמין והוגן- עם תודעת שירות שלא ראיתי זמן רב. מתעקש לנקות אחריו, מסביר בהגינות שיש נקודת חשמל אחת 'שאין צורך להחליף- רק לחזק', מאוד נעים ונחמד ומסביר בנעימות לגבי כל שאלה שיש. ממליץ בחום! מחירים מעולים והוגנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 23 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק