מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אורן
ציון כללי:
9.32
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.41
זמנים 9.41
מחיר 9.00
איכות 9.50
דירוג כללי 9.32
התפלגות

מחושב על 22 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אנה וורונקובסקי, ירושלים.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
ניסיון תיקון דליפה מהמזגן.
חוות דעת:
הם הגיעו ועשו פה משהו אבל בסוף זה לא עזר ופתרנו את זה לבד, דיברתי איתו בטלפון כשראינו שזה לא עזר, הוא ניסה להציע כל מיני דברים אבל זה לא עזר. הוא היה מוכן לבוא שוב ולבדוק ולסדר את התשלום אבל בסוף הוא לא בא ופתרנו לבד, הוא היה נשמע לנו בסדר.
איכות
5
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
6
כללי
גירסאות
סגור
נדב מידן, ירושלים.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי אינוורטר של חברת טורנדו.
חוות דעת:
התקשרתי כי היתה תקלה שהמזגן לא קירר, הוא אמר שזה בגלל חוסר גז, הגיע ומילא גז. יום למחרת התקלה חזרה והתקשרתי אליו, הוא הבין שיש נזילת גז, סתם את החור, ריתך את הצינור ועכשיו הכל תקין.
איכות
9
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אפרת חן, ירושלים.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא לקח מחיר שלדעתי היה טיפה יקר אך לא השוויתי אותו לאחרים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית לוי, ירושלים.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים של חברת טורנדו בעלי 1 כ"ס.
חוות דעת:
אורן היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה, אני חושבת שהתיאום ציפיות לא היה נכון, חשבתי שיהיה גם נקודות חשמל ובסוף לא קרה אבל מה שעשה היה בסדר, נראה מקצועי, המחיר תחרותי לדעתי ואני מרוצה ממנו סך הכל.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רוני גולן, ירושלים.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 2 כוח סוס.
חוות דעת:
היה טוב מאוד, הוא היה ממש מקסים ואדיב. הסביר הכל, הגיע בזמן ועבד בצורה נקיה. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר פריימן, ירושלים.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של חברת אלקטרה 1 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב, הגיע כבר יום למחרת ועשה עבודה מעולה ומקצועית. הוא כל הזמן בטלפונים איתי לראות שהכל בסדר. לדעתי המחיר בסדר גמור, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל מרחבי, ירושלים.
משוב: 21/10/2018
תיאור השירות:
טיפול בנזילה של ארבעה מזגנים מרכזיים.
חוות דעת:
שירות מצוין! בן אדם מקצועי והגון. הוא מצא עבורנו פתרון קל וזול בשונה מקודמים לו. לא גובה תשלום עד שמוודא שמה שעשה אכן פעל והתקלה לא חוזרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמשון לשינסקי, ירושלים.
משוב: 21/10/2018
תיאור השירות:
תיקון והתקנת מזגנים.
חוות דעת:
השירות והיחס היה טובים מאוד! והמחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שלומו שוהם, ירושלים.
משוב: 18/10/2018
תיאור השירות:
התקנת מערכת חימום מים להסקה של בנין מגורים.
חוות דעת:
היה שירות טוב מאוד! אנחנו עובדים איתו כמה שנים והוא תמיד מגיע בזמן.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גרשון גרולמן, מודיעין.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל מדחס במזגן מיני-מרכזי בעל 3.5 כ"ס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אורן היה בסדר, אבל לפי דעתי ביקש מחיר יקר. חוץ מזה, הוא היה מקצועי מאוד, שירותי וזמין. הוא הגיע למחרת היום שדיברנו, היה מאוד נחמד ואני ממש מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 22 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק