מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מיכאל
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.72
מחיר 9.81
איכות 9.74
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 80 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נחמה מילשטיין, תל אביב.
משוב: 27/05/2020
חוות דעת:
היה מצוין! מרוצה מאד. הוא סבלני ונעים מאד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אלון שואף, תל אביב.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח.
חוות דעת:
הוא היה ממש, טוב, נחמד ומקצועי. עלה על התקלה במהירות ותיקן הכל במקצועיות! אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה זרחיה, תל אביב.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מקלדת במחשב נייד של חברת HP.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקצועי ונחמד מאוד, הסביר לי הכל מאוד ברור, המחיר הוגן וזול יותר לדעתי מאנשים אחרים, עשה עבודה טובה, הגיע אליה הביתה וניסה בהתחלה לתקן באותו, ראה שלא מצליח באותו יום, התנצל ועשה את השירות מאוד מהר והחזיר את המחשב למחרת שאנשים אחרים אמור לי שזה ייקח יומיים או שלושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודי פרלה, תל אביב.
משוב: 14/05/2020
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן מדר, תל אביב.
משוב: 12/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד שכלל אתחול מערכת הפעלה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! הוא עשה עבודה טובה ומהירה והיה מאוד אדיב ומבין עניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוריס ימין, תל אביב.
משוב: 04/05/2020
חוות דעת:
היה עשר! מאוד מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג׳רמי ברנהיים, תל אביב.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
פרמוט מחשב והחלפת דיסק קשיח למחשב נייד של חברת דל.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ומאוד נחמד, עשה את העבודה מהר יחסית והיה מאוד רציני ויעיל. בנוסף הגיע ביום העצמאות עם הסגר והכל וזה היה מאוד מרשים וגם מבחינת מחיר לקח היה אחלה בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירה קרן, תל אביב.
משוב: 30/04/2020
תיאור השירות:
החלפת מסך שבור במחשב נייד.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מצוין, הוא מאוד אדיב וסבלני, והמחיר גם מצוין, מאוד מתחשב מאוד מכל הבחינות, והשתדל למעני שלא יהיו לי הוצאות מיותרות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל שוורץ, תל אביב.
משוב: 23/04/2020
תיאור השירות:
ניתוק וחיבור מחדש של ספק כוח חלופי ממחשב נייח.
חוות דעת:
השירות שלו היה מהיר מאוד, ממש נוח, הוא הגיע מתי שקראתי לו,המחיר היה טוב, בכללי היה ממש מעולה אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיון ברנר, תל אביב.
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקלה בלוח אם במחשב נייד של חברת דל.
חוות דעת:
מיכאל היה נראה מקצועי ואמין. שאל על הבעיה לפני שהגיע ודאג ליידע אותי במה כרוך התיקון ושיכול להיות שיהיה יקר ולא יהיה שווה לתקן וכמה נראה לו שיעלה. בסוף שילמתי רק על הבדיקה כי אמר שעדיף לי לקנות מחשב חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 80 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק