מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יעקב
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.87
מחיר 9.57
איכות 9.74
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ורד כהן, חיפה.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מאווררי תקרה.
חוות דעת:
העבודה של יעקב הייתה מצוינת! הוא היה מאוד נעים, שירותי ונחמד, עשה את כל מה שהיה צריך ולא השאיר אחריו בלאגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבישי רון, חיפה.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
תיקון שעון של דוד חשמל.
חוות דעת:
הכל מעולה! היה בעל מקצוע לפניו שניסה לתקן אבל רק עשה בלאגן והוא בא ותיקן הכל כמו שצריך, היה חבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם דביר, חיפה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בבית.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ויסודי מאוד, הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל זינגר, חיפה.
אשרור: 12/08/2019
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נקודת חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי לסמן, חיפה.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל למנורות במדרגות בניין מגורים.
חוות דעת:
יעקב היה מצוין! הוא הגיע בזמן, היה מקצועי, שירותי ונחמד ואני מאוד מרוצה ממנו. הוא עשה עבודה מעולה ואני ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יוסי ביטון, חיפה.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מייצב מתח בלוח חשמל ופירוק והתקנת מנורות במטבח.
חוות דעת:
הכל היה מעולה, מצוין, גם הגישה שלו, שהוא מאוד נחמד נעים, גם המקצועיות וההקפדה וגם הוא הוגן מבחינת המחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון גרופמכר, חיפה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מאווררי תקרה בשלושה חדרים.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק! הייתי מרוצה מהעבודה, מהשירות, מהמקצועיות ומהכל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שי שפילר, חיפה.
משוב: 05/07/2019
תיאור השירות:
התקנת קו חשמל תלת פאזי עבור כיריים חשמליים, כולל התאמה של ארון החשמל.
חוות דעת:
הוא מקסים! הוא פשוט נפלא. הוא מאוד מקצועי, יסודי וסבלני. הוא בא ובדק יום קודם שהעבודה הגיונית וניתנת לביצוע. הגדיל ראש וסידר עוד דברים מעבר. מאוד נעים ומסודר. מזמן לא עבדתי עם מישהו שכל כך נהניתי לעבוד איתו, פשוט תענוג! היה מרשים לפגוש בעל מקצוע כזה. אני אמליץ עליו לכל מי שאני מכיר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל לימברג, חיפה.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מאווררי תקרה.
חוות דעת:
הגיע בזמן שקבענו, טיפל במהירות ומקצועיות. היה נעים, מקצועי, מחיר הוגן. היה אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד זיגמנד, חיפה.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מנורה שהמגעים נהרסו, כלל החלפת בית מנורה.
חוות דעת:
היה מצוין! אדיב ונחמד, עשה את העבודה במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 314 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק