מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמעון
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.94
מחיר 9.50
איכות 9.81
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 16 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נירה דורי, תל אביב.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
החלפת שלבים עבור תריס ידני ותיקון סוגרים.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! השירות, היחס, התיקון והמחיר. הוא ממש עבר על כל התריסים בבית ותיקן הכל, היה ממש 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי סבין, תל אביב.
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גלגלים במסילה של חלון גדול.
חוות דעת:
שמעון עשה עבודה בסדר גמור ואני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלנה שו, תל אביב.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
החלפת שלושה תריסים והחלפת מסילות בדלת זכוכית.
חוות דעת:
מצוין, אני מרוצה מאוד! שמעון הגיע עם העובדים שלו, הם עשו עבודה מעולה ואני מאוד שמחה שלקחתי אותם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי מנור, תל אביב.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
התקנת רשתות ותיקון ידיות ומנופים לתריסים.
חוות דעת:
הוא בחור מצוין, עבד מהר, הגיע בזמן וסידר את הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמחה כהן, רמת גן.
אשרור: 12/03/2020
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
תיקון שלבים וזכויות ויטרינה כפולות מבודדות.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! עשה עבודה יפה ומיקצועית, היה אדיב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר ברק, חולון.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
תיקן רשת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נתן לי שירות מעולה, היה חייכן, אדיב ולא עבד עליי במחיר - שזה משהו שמאוד חששתי ממנו. הוא היה מעל ומעבר הגיע באותו יום לראות ויום למחרת בא להחליף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה עתיר, הוד השרון.
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
החלפת רשת קרועה, תיקון תריס חשמלי והתקנת רשת בחלון ממ"ד.
חוות דעת:
היה מעולה! שירות טוב. הוא מתוק וחמוד, חזר כמה פעמים. ממש הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן חגשורי, רמת השרון.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
תיקון רשת יציאה לחצר בחלון ויטרינה.
חוות דעת:
היה מעולה, הגיע באותו יום שהתקשרתי תוך שעתיים. עבד בצורה מאוד מקצועית והמחיר שלו היה הוגן מאוד. הוא שירותי ואדיב בצורה בלתי רגילה, גם איכות העבודה מאוד טובה, היה מדהים, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי טראוב, פתח תקווה.
משוב: 01/09/2017
תיאור השירות:
תיקונים קטנים בתריסי שלבים כולל החלפת שלבים וסוגרים.
חוות דעת:
העבודה הייתה מעולה! הכל היה בזמנים שקבענו. הוא היה אדיב והגון. גם המחיר היה בסדר גמור לפי הבנתי. היה משהו שהוא שכח וחזר במיוחד בערב לאחר סיום העבודה. באותה הזדמנות הוא גם הוסיף ביוזמתו תיקון קטן שלא ידעתי שיש בו צורך, הוא לא גבה על כך תשלום נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ד. ו. תל אביב.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא בחור מצוין! הכל היה מעולה. בא בזמן ועשה עבודה זריזה ואיכותית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 16 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק