מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סמי
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.88
מחיר 9.60
איכות 9.83
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דביר מיילר, פתח תקווה.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ותיקון צנרת במזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מקצועי, הוא מהיר, איתר את הבעיה פתר אותה וההתרשמות שלי ממנו היא טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גל בן יאיר, גבעת שמואל.
משוב: 04/09/2019
חוות דעת:
חוות דעת טובה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מני אל, פתח תקווה.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של חברת סמסונג.
חוות דעת:
סמי היה בסדר גמור. ממש חברמן, הגיע בזמן, הסביר מה הוא עושה והיה סבלני ומקצועי. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לורה פקלריו, פתח תקווה.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
סמי היה מעולה, הגיע בזמן והיה נחמד. למרות שהרגשתי שהמחיר היה גבוה אני ממליצה.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל מאיר, גבעת שמואל.
אשרור: 27/08/2019
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
פירוק של מזגן ישן והתקנת מזגן פמילי אינוורטר 2 וחצי כוח סוס.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות, הוא עמד בזמנים ועשה עבודה מקצועית. הכל היה ברמה מאוד גבוהה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מאיר נצראל, גבעת שמואל.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס פיקוד במזגן של חברת טורדנו.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו והוא עדכן אותי שהוא בדרך. הוא היה מקצועי, נחמד, נעים, סידר מה שצריך ועבודה מאוד מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שילה אברהמי, נחלים.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן אלקטרה 1 כ"ס.
חוות דעת:
סמי אמר לי שהוא יבוא בין שתיים לארבע, הוא הגיע בחמישה לארבע כך שזה היה טיפה גבולי אבל עדיין תקין. הוא היה מאוד מקצועי, שאלתי אותו שאלות והוא ענה לי באדיבות וגם ייעץ לי בצורה טובה וידע להקשיב ללקוח. הוא גם עבד מאוד נקי ומסודר וכל מה שהתלכלך הוא ניקה אחריו. סך הכל אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דקלה פרץ, פתח תקווה.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל.
חוות דעת:
סמי היה מצוין, מקצועי ואמין. עשה עבודה טובה ואני ממליצה עליו :)
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן ס. פתח תקווה.
אשרור: 29/07/2019
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
החלפה של תלת פאזי.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! מקצוען! הגיע בזמן, ישר נכנס לעבודה, הסביר יפה ותיקן. העלות סבירה מאד. כן ירבו מקצוענים כמו סמי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל וינטר, פתח תקווה.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע למזגן בן 20 שנה של חברת אלקו, 3.5 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה פעמיים בדירה ובסך הכל ביצע עבודה בסדר גמור. נתן שירות פנטסטי, אדם מקצועי, הוגן והגון. אני מאוד מבסוט ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 292 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק