תיקון נזילה באסלה תלויה כולל החלפת מצוף בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא היה מצוין, אין לי מילים לתאר ואני ממליץ עליו. הוא מקצוען והמחיר היה בעיניי הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל איזנשטיין, נתניה.
אשרור: 23/10/2022
משוב: 24/08/2022
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה שירותי, אמין ומסביר פנים. הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון בנימין, נתניה.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בניאגרה.
חוות דעת:
הוא מקסים, עשה את הכל, פתר את הבעיה והיה מקצועי. ממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאל שיינדל , נתניה.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה סבלני, אחראי, קשוב ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלעד גרוס, נתניה.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא היה מקסים, מקצועי ויסודי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יבגני צ. נתניה.
משוב: 08/03/2017
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה ותיקון נזילה בכיור.
חוות דעת:
בחור מקסים. עשה את העבודה. לקח סכום מאוד הגיוני. פתר את שתי הבעיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גנאדי זילברמן, נתניה.
משוב: 26/10/2016
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נחמד ומקצועי :) אני ממליץ עליו!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ולד ו. נתניה.
אשרור: 20/07/2016
משוב: 01/05/2015
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא הגיע באותו היום, גבה מחיר הוגן. הציונים הכי גבוהים בכל הפרמטרים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 340 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שניר מספר שהגיע לתחום האינסטלציה בעקבות שירותו הצבאי בחיל חימוש, שם שימש כטכנאי מיכלי מים. מתברר, שאצל שניר התפוח לא נפל רחוק מהעץ, וגם אחיו נמצא בתחום האינסטלציה "אחרי השירות הצבאי התחלתי לעבוד כ-10 שנים אצל אחי, אחרי שרכשתי מספיק כלים החלטתי לצאת לדרך עצמאית"
אם תשאלו אותו, הוא יעיד שהוא פשוט אוהב הכול במקצוע שלו "אני אוהב להכיר אנשים חדשים ובעיקר לעזור ללקוחות שלי". הוא מספר על מקרה שזכור לו במיוחד במסגרת עבודתו "היה לי לקוח שהגיע אליי דרך ממידרג שהמליץ לו עליי. הוא היה בצרה בגלל נזילה שהייתה לו בדירה שהמקור שלה לא היה ברור. אחרי שחברות הביטוח זרקו אותו אחת לשנייה, הצלחתי לאתר את מקור הנזילה, ועכשיו הוא התפנה לטפל בה"
כששניר לא נמצא בעבודה, הוא מספר שאין לו יותר מדי פנאי לתחביבים הודות לכישרון המיוחד של בתו "יש לי ילדה שחיינית מקצועית שמתחרה באליפות ישראל, אז יוצא שאני נמצא איתה בוינגייט כמה שעות ביום, לוקח ומחזיר אותה בכל פעם". אבל אם תשאלו אותו, הוא ממש לא מתלונן על זה "היא מסבה לי הרבה גאווה"
בעתיד, הוא מספר שהוא שואף להמשיך להתפתח בתחומו "ולהגיע למצב שיש לי מעגל לקוחות יציב וקבוע"
שניר עוסק בתחום האינסטלציה, על כך הוא מספר: "חשוב לי לתת שירות אמין ואיכותי" מספר שניר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.