מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
8.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.41
זמנים 9.49
מחיר 8.29
איכות 9.06
דירוג כללי 8.81
התפלגות

מחושב על 79 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
בר כספי, תל אביב.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן עילי של תדיראן.
חוות דעת:
חיים היה ממש אחלה! הגיע בזמן לעבודה, עשה עבודה טובה וניקה אחריו. אני מרוצה.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
עידו ארד, תל אביב.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן.
חוות דעת:
חיים היה בסדר גמור, עזר לי בטלפון עוד לפני שהגיע והבין מה הבעיה. כשהגיע פתר אותה ועכשיו הכל תקין. לדעתי המחיר מעט יקר.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
גיל פרנקל, תל אביב.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת צינור עילי.
חוות דעת:
אשתי הייתה שם כשהוא בא ואמרה שהוא היה סבבה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כריסטין פלך, תל אביב.
אשרור: 02/10/2018
משוב: 01/08/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן עילי של חברת תדיראן של פמילי אשר כלל תיקון של אמבטיה שבורה ותיקון נזילה.
חוות דעת:
חיים הגיע יום למחרת אחרי שיחתנו, בול בשעה שקבענו.בן אדם מקסים ומקצועי שעלה על הבעיה תוך כמה דקות וטיפל בה במהרה. מומלץ ביותר! שירות כזה מהיר, אדיב ומקצועי לא קיבלתי מעולם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר ח. תל אביב.
משוב: 20/07/2018
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במזגן.
חוות דעת:
היה נ-ה-ד-ר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ו. תל אביב.
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אחלה, הגיע מהר- הזמינות גבוהה ותיקן את התקלה. המחיר היה קצת יקר לדעתי אך בכל זאת זו פעם שנייה שקראתי לו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רונית לוי, תל אביב.
משוב: 01/06/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל.
חוות דעת:
היה לנו שני מזגנים לאחד נעשה תיקון ובשני לא היתה אפשרות לתיקון. סך הכל היה בסדר גמור, בא בזמן אדיב ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי ל, תל אביב.
משוב: 22/05/2018
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי מחברת אלקטרה ותיקונים נוספים במזגן עילי נוסף.
חוות דעת:
אחלה, מחיר הוגן, הגיע בזמן ונתן שירות חבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית דובר, תל אביב.
אשרור: 17/11/2016
משוב: 09/08/2016
תיאור השירות:
תיקן סתימה במזגן שגרמה לנזילה בנוסף, מילוי גז במזגן.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב אלפנדרי, תל אביב.
משוב: 18/10/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילה ומילוי גז במזגן מפוצל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. אני לא יודעת להשוות לאחרים, אבל לדעתי הוא לא מהזולים. אמר לי לנקות בעצמי את הפילטרים והמשיך לבדוק. הוא היה בסדר סך הכל. עמד בזמנים כמו שסיכמנו. היה נחמד מאוד ופתר את הבעיה. בדיעבד, הוא לא סידר את הגישה לניקוי המאוורר לבד וכמו כן מאז שעזב נשאר איזה רעש צרצור כשהמזגן, פועל כאילו משהו לא סגור טוב ולכן רועד.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 79 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק