מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
8.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.40
זמנים 9.48
מחיר 8.29
איכות 9.07
דירוג כללי 8.80
התפלגות

מחושב על 71 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עידו ארד, תל אביב.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן.
חוות דעת:
חיים היה בסדר גמור, עזר לי בטלפון עוד לפני שהגיע והבין מה הבעיה. כשהגיע פתר אותה ועכשיו הכל תקין. לדעתי המחיר מעט יקר.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סגור
ניצן נ. תל אביב.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, תיקתק, עשה את העבודה כמו שצריך ועכשיו המזגן עובד פיקס. אמנם הוא איחר אבל הודיע מראש והמחיר היה יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גיל פרנקל, תל אביב.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת צינור עילי.
חוות דעת:
אשתי הייתה שם כשהוא בא ואמרה שהוא היה סבבה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל ישראלי, תל אביב.
אשרור: 09/10/2018
משוב: 07/08/2018
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
ממש מאה אחוז מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל ד. תל אביב.
אשרור: 02/10/2018
משוב: 30/07/2018
תיאור השירות:
אבחון תקלה במזגן.
חוות דעת:
היה גרוע מאוד לטעמי! הגיע ולקח מחיר ביקור על אבחון. נתן אבחון של החלפת מדחס בעלות מסוימת והמליץ על החלפת המזגן כולו, או התקנת מזגנים בודדים בעלות אחרת. לאחר בקשת חוות דעת נוספת מאיש מקצוע אחר, העניין נפתר בהחלפת רכיב בעלות פחותה. דיברתי עם אביב וסיפרתי לו את הסיפור, והוא לא לקח אחריות על האבחון השגוי ולא הסכים להחזיר את הכסף והאשים אותי על שאני בכלל מבקש בהתנהגות לא ראויה.
איכות
1
מחיר
1
זמנים
5
יחס
1
1
כללי
גירסאות
כריסטין פלך, תל אביב.
אשרור: 02/10/2018
משוב: 01/08/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן עילי של חברת תדיראן של פמילי אשר כלל תיקון של אמבטיה שבורה ותיקון נזילה.
חוות דעת:
חיים הגיע יום למחרת אחרי שיחתנו, בול בשעה שקבענו.בן אדם מקסים ומקצועי שעלה על הבעיה תוך כמה דקות וטיפל בה במהרה. מומלץ ביותר! שירות כזה מהיר, אדיב ומקצועי לא קיבלתי מעולם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבריאל אוטן, תל אביב.
משוב: 08/08/2018
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן וניקוי מסננים.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי, מאוד מקצועי, אבל הביקור עצמו היה יקר בעיני.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
גלעד שטיינבר, תל אביב.
משוב: 29/07/2018
תיאור השירות:
בדיקת מזגן ואיבחון תקלה.
חוות דעת:
הוא הסביר הכל בצורה מובנת, התקלה הייתה יותר מסובכת והוא אמר שהוא לא יכול לתקן מעבר לזה הוא היה בסדר גמור.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
אמיר ח. תל אביב.
משוב: 20/07/2018
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במזגן.
חוות דעת:
היה נ-ה-ד-ר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ו. תל אביב.
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אחלה, הגיע מהר- הזמינות גבוהה ותיקן את התקלה. המחיר היה קצת יקר לדעתי אך בכל זאת זו פעם שנייה שקראתי לו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 71 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק