מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גבריאל
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.67
מחיר 9.30
איכות 9.51
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
‫צביקה בר-און‬‎, חיפה.
אשרור: 05/05/2020
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בקו חשמל, החלפת חוטי חשמל בקו והשמשת 3 שקעי חשמל.
חוות דעת:
גבריאל מאוד מקצועי ושירותי. אדיב, מסביר ללקוחות על הבעיות שמוצא ועל אופן התיקון. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אביקם כהן צדק, חיפה.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
צלצלתי אל גבריאל בגלל שהפחת הראשי לא רצה לעלות בארון חשמל. הוא אמר לי לנתק את כל המכשירים בבית ולהחזיר אותם אחד אחד וזה באמת עזר. היה סבלני, שירותי ואדיב בטלפון.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי א. חיפה.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בתוך קופסת החשמל.
חוות דעת:
היה מצוין, אני מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון כתבן, חיפה.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
תיקוני חשמל בדירה ישנה שכללו חיווט והחלפת חוטים בלוח חשמל, ביטול שקע שקיצר, התקנת שני שקעים ותיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה אינפורמטיבי ואמר מה הבעיה ומה צריך לתקן. מעבר לזה אני לא נכחתי בזמן העבודה והוא כל הזמן שלח תמונות והראה מה קורה, היה ממש בסדר!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת ר. חיפה.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר והחלפת חיישן אור וצל.
חוות דעת:
בחור נחמד ואדיב. הגיע בזמן שקבענו ותיקן את התקלה במהירות וביעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודי דלויה, חיפה.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמל בבית והחלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. התאמץ מאוד, הגיע בערב חג ממש מהר למרות שהיו לו עבודות נוספות. גילה שהקצר נגרם מהדוד שמש אז קודם כל הוא טיפל בקצר ואחר כך חזר להחליף את גוף החימום בדוד שמש.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף רובינפלד, חיפה.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
תיקון בעקבות קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מקצועי, מהיר והגיע בזמן שקבענו.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
ארז אריאל, חיפה.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון קצר.
חוות דעת:
גבריאל הגיע במוצאי שבת כאשר נוכח שמשפחתנו תקועה ללא חשמל. איתר במקצועיות קצר שנגרם כתוצאה מעבודה בגינה. הגיע עם מכשור מלא (היה צריך לפרק את רצפת הדק) ועבד בצורה נקייה. הוא הפגין מקצועיות בעבודה עם ארון החשמל. לא עיגל פינות ופתר את התקלה באלגנטיות כמצופה ממקצוען.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי ונדר, חיפה.
אשרור: 06/11/2019
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק שבבו, חיפה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר ובדיקת הארקה בכל הבית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, ממש מעולה. הוא הגיע מהר, היה מקצועי, עשה עבודה טובה ולדעתי המחיר היה הוגן. הוא הסביר כל מה שעשה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 410 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק