מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גבריאל
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.87
מחיר 9.56
איכות 9.80
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
צבי ונדר, חיפה.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אריק שבבו, חיפה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר ובדיקת הארקה בכל הבית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, ממש מעולה. הוא הגיע מהר, היה מקצועי, עשה עבודה טובה ולדעתי המחיר היה הוגן. הוא הסביר כל מה שעשה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודי דלויה, חיפה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמל בבית והחלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. התאמץ מאוד, הגיע בערב חג ממש מהר למרות שהיו לו עבודות נוספות. גילה שהקצר נגרם מהדוד שמש אז קודם כל הוא טיפל בקצר ואחר כך חזר להחליף את גוף החימום בדוד שמש.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מושיק מ. חיפה.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
התקשרתי אליו ב11 בלילה בגלל קצר בחשמל, הוא הגיע ב12 בלילה לתקן, היה מאוד נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית מרגל, חיפה.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי והתקנת 2 גופי תאורה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהשירות, אבל העבודה לקחה הרבה זמן וחלק מהדברים שעשה לא הצליחו ובעצם החמירו את המצב.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
9
7
כללי
גירסאות
דוד פולצ'ק, חיפה.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בלוח חשמל ותיקון קצר.
חוות דעת:
התרשמתי ממנו ממש לטובה! הוא נחמד והסכים להגיע מעכשיו לעכשיו ביום שישי בערב. היה מאוד יסודי, על השנייה הראשונה הבנו מה הבעיה אבל הוא עדיין עבר ובדק עוד דברים. הוא מאוד מקצועי, היה לו חשוב שאני אבין מה הוא עושה, השרה עלי ביטחון, עשה לי הדרכה על מנת למנוע התחשמלויות בהמשך והוא ראש גדול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פאדיה משרקי, חיפה.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בבית.
חוות דעת:
הוא היה מקסים ממש! מקצוען אמיתי, דאג גם לוודא שהכל בסדר אחרי שסיים את העבודה, הדריך אותי מה לעשות להבא, היה אכפתי מאוד. אני ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכה שמו, חיפה.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
גבריאל היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה ואני מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ענת ר. חיפה.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר והחלפת חיישן אור וצל.
חוות דעת:
בחור נחמד ואדיב. הגיע בזמן שקבענו ותיקן את התקלה במהירות וביעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנדי אלמוג, חיפה.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמל בדירה.
חוות דעת:
הוא אלוף ברמות שאין לתאר, היה לי קצר בדירה שגרם גם להריסת המכונת כביסה, גבריאל הגיע וישר איתר את התקלה, התחיל לעבוד כמו שצריך, הוא מקצוען ברמה שבחיים לא ראיתי, לקח מחיר הוגן והיה 100 אחוז, מעכשיו אני לוקח רק אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 306 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק