מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גבריאל
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.87
מחיר 9.63
איכות 9.78
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שרית מרגל, חיפה.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי והתקנת 2 גופי תאורה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהשירות, אבל העבודה לקחה הרבה זמן וחלק מהדברים שעשה לא הצליחו ובעצם החמירו את המצב.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
9
7
כללי
גירסאות
סגור
דוד פולצ'ק, חיפה.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בלוח חשמל ותיקון קצר.
חוות דעת:
התרשמתי ממנו ממש לטובה! הוא נחמד והסכים להגיע מעכשיו לעכשיו ביום שישי בערב. היה מאוד יסודי, על השנייה הראשונה הבנו מה הבעיה אבל הוא עדיין עבר ובדק עוד דברים. הוא מאוד מקצועי, היה לו חשוב שאני אבין מה הוא עושה, השרה עלי ביטחון, עשה לי הדרכה על מנת למנוע התחשמלויות בהמשך והוא ראש גדול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פאדיה משרקי, חיפה.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בבית.
חוות דעת:
הוא היה מקסים ממש! מקצוען אמיתי, דאג גם לוודא שהכל בסדר אחרי שסיים את העבודה, הדריך אותי מה לעשות להבא, היה אכפתי מאוד. אני ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכה שמו, חיפה.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
גבריאל היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה ואני מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ענת ר. חיפה.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר והחלפת חיישן אור וצל.
חוות דעת:
בחור נחמד ואדיב. הגיע בזמן שקבענו ותיקן את התקלה במהירות וביעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנדי אלמוג, חיפה.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמל בדירה.
חוות דעת:
הוא אלוף ברמות שאין לתאר, היה לי קצר בדירה שגרם גם להריסת המכונת כביסה, גבריאל הגיע וישר איתר את התקלה, התחיל לעבוד כמו שצריך, הוא מקצוען ברמה שבחיים לא ראיתי, לקח מחיר הוגן והיה 100 אחוז, מעכשיו אני לוקח רק אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף רובינפלד, חיפה.
משוב: 20/01/2019
תיאור השירות:
תיקון בעקבות קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מקצועי, מהיר והגיע בזמן שקבענו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודי אלוש, חיפה.
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בבית.
חוות דעת:
הוא עזר מאוד להורים שלי. שמעתי המון פידבקים טובים עליו והוא בהחלט עמד בהם. הוא היה מקצועי, עבד בצורה נקייה והמחיר הוגן. בהחלט איעזר בוא בעתיד :)
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ג'וני ספקטור, חיפה.
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
תיקון של מגעי חשמל שגרמו לקצר ולהפסקת חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז! בחור טוב ואדיב. התקשרנו אליו בשבת מוקדם בבוקר ובכל זאת הוא מיד הגיע. ממש נתן מעצמו מעל ומעבר, עשה עבודה טובה ולקח מחיר הוגן. הייתי מרוצה ממנו מאוד ואני ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פיני מ. חיפה.
משוב: 11/12/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
השירות היה מעולה. גבריאל טיפל בבעיה במקצועיות, שיקף הכל והיה הגון מאוד במחיר. חשוב לציין שגבריאל הגיע ביום שישי, בגשם ובמזג אוויר סוער, מבלי לגבות על כך תוספת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 277 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק