מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גבריאל
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.80
מחיר 9.58
איכות 9.70
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בילאל מחאמיד, חיפה.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה, תיקון קו חשמל וסידור שקעים בבית.
חוות דעת:
היה עשר! הייתי מרוצה מהשירות! התקשרתי לגבי ביום חמישי, באותו יום בא אלי הביתה, ראה ועזר לי בחוות דעת מקצועית מאוד. הבחור ישר, אמין, מקצועי, מחיר אטרקטיבי. היה אדיב מאוד עזר גם מעבר למה שביקשתי. העבודה שלו מסודרת, נקי וכל מה שעשה יצא לשביעות רצוני ומעבר למה שציפיתי. ממליץ בחום ובטח הוא היחיד שיעבוד אצלי בבית. המלצתי לחברים ולמשפחה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ענת ר. חיפה.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר והחלפת חיישן אור וצל.
חוות דעת:
בחור נחמד ואדיב. הגיע בזמן שקבענו ותיקן את התקלה במהירות וביעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא מנו, חיפה.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
התקנת ונטה בשירותים.
חוות דעת:
הכל היה מעולה. היה קן של ציפורים ממש ליד הקיר החיצוני של השירותים אז קצת היה מסובך אבל הוא טיפל בזה. רק המחיר היה קצת יקר לטעמי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אילנה בראון, חיפה.
אשרור: 30/04/2019
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
בדיקת קצר שנגרם על ידי תנור אפייה.
חוות דעת:
הוא ממש בסדר. הגיע בזמן ונתן מענה למה ששאלנו. רצינו לדעת שהבעיה בתנור ולא בפקק לפני שאנחנו רצים לקנות תנור חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לימור סמואלוב, חיפה.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
התקנת מפסק בתריס חשמלי וחיבור לנקודת חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מצוין, מקצועי, סידר את התקלה ויצר קשר עם המתקין של התריס כדי לא לעשות נזק, הוא היה אחראי ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנדי אלמוג, חיפה.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמל בדירה.
חוות דעת:
הוא אלוף ברמות שאין לתאר, היה לי קצר בדירה שגרם גם להריסת המכונת כביסה, גבריאל הגיע וישר איתר את התקלה, התחיל לעבוד כמו שצריך, הוא מקצוען ברמה שבחיים לא ראיתי, לקח מחיר הוגן והיה 100 אחוז, מעכשיו אני לוקח רק אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעיין איסקוב, חיפה.
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
חיבור שקע תלת פאזי של כיריים חשמליים.
חוות דעת:
חבל על הזמן! הוא היה מעולה, טיפל במה שצריך והיה נפלא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו שילוח, חיפה.
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
היה טוב. הוא היה אדיב, נעים, יעיל ופתר את הבעיה.
איכות
9
מחיר
-
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלעד עטר, חיפה.
אשרור: 19/03/2019
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
תיקון פקק בלוח חשמל.
חוות דעת:
נהניתי מהשירות מבחינת היחס, הוגנות המחיר והמקצועיות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יאיר טל, חיפה.
משוב: 14/03/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 233 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק