מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עזרא
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.85
מחיר 9.69
איכות 9.80
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אסנת בר נתן, רמת גן.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
החלפת שני גופי תאורה בבית.
חוות דעת:
אחלה חשמלאי! הגיע בזמן, היה נחמד ועשה תחושה טובה. הוא גם עשה לי תיקונים על הדרך בלי שביקשתי אפילו. השירות שלו היה מדהים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חן קנוביץ, גבעתיים.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
החלפת דימר שרוף.
חוות דעת:
היה ממש טוב! הוא גם נחמד וגם מקצועי. עשה את העבודה מהר והמחיר היה ממש הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קוסטה ק, רמת גן.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בגוף תאורה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. עשה עבודה טובה, הגיע בזמן ונתן מחיר סביר. עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רויטל ד. גבעתיים.
אשרור: 22/09/2019
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בלוח החשמל כולל החלפת נתיך.
חוות דעת:
הגיע בעשר בלילה לתיקון תקלה קריטית של נתיך שרוף בלוח החשמל. גבה מחיר יותר מהגון במיוחד לאור העובדה שהגיע בלילה ובהתראה קצרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית דר, גבעתיים.
אשרור: 13/09/2019
משוב: 14/08/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע ביום שישי אחה"צ בקריאה של הרגע האחרון, עבד בענייניות, באדיבות ובסבלנות, גבה מחיר סביר והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור גץ, רמת גן.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף תאורה.
חוות דעת:
עזרא ענה על העניין, לא היו סיבוכים או תסכולים, היה ממש קל וחלק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קוסטה ק, רמת גן.
משוב: 03/01/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בדוד חשמל.
חוות דעת:
אני מרוצה מהעבודה, הוא הגיע בזמן, המחיר היה סביר והכל עדיין עובד כמו שצריך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אילנה דולב נירון, גבעתיים.
משוב: 19/12/2018
תיאור השירות:
החלפת נתיך בדוד שגרם לקצר.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, באמת שאין לי מילים. הוא הגיע לטפל לי בבעיה בדוד, היה מאוד נחמד והגון במחיר. אחרי זה צלצלתי אליו שוב בעקבות בעיה נוספת שהייתה לי והוא הדריך אותי בטלפון ולא גבה על זה שום תשלום. באמת שלא נתקלתי בדבר כזה, הוא ממש עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור ליפל, גבעתיים.
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
החלפת שקעים והתקנת שני גופי תאורה בבית.
חוות דעת:
הוא היה אלוף עולם! הוא ממש חמוד, נתן אחלה עבודה ואני ממליץ בחום. אם היה אפשר לדרג אותו 15 הייתי מדרג. הוא אחלה גבר, עבד טוב ועמד בול בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי בריקמן, גבעתיים.
משוב: 04/12/2018
תיאור השירות:
החלפת מפסק של דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, עשה את העבודה בזריזות, במקצועיות וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 943 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק