מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עזרא
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.87
מחיר 9.69
איכות 9.82
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ערן סובר, בת ים.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל בדירה.
חוות דעת:
עזרא היה מקסים! הגיע תוך 20 דקות מהרגע שהתקשרתי אליו. היה מאוד מקצועי, ידע בדיוק איפה הייתה הבעיה ולאחר שסיים נתן לנו טיפים איך להתנהל עם הלוח ואיך להתחזק אותו. יש לי רק דברים טובים להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ברק בנעים, חולון.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בדוד שמש.
חוות דעת:
עזרא הגיע מהר, היה נחמד ואדיב ופתר את הבעיה במקצועיות. הוא החליף את המפסק בצורה טובה ובמחיר הוגן. אני מאוד מרוצה ממנו ואני ממליץ עליו מאוד :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גידי בועז, בת ים.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תיקרה בחדר שינה.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים! עזרא בא לראות את הדירה מבעוד מועד, וייעץ לי היכן להתקין את המאוורר. קבענו יום ושעה להתקנה הוא הגיע בשעה היעודה, עם כלי העבודה הנכונים ועבד בצורה נקייה ומקצועית. נעים הליכות, אדיב מקצועי ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא פרידמן, חולון.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק חכם לדוד חשמל.
חוות דעת:
שירות טוב! הוא הגיע בזמן. היה מקצועי ולקח מחיר הוגן. אפילו בא פעמיים ועשה עבודה יפה. באמת אחלה עבודה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל לביא, בת ים.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
התקנת שעון שבת בארון חשמל.
חוות דעת:
עזרא היה מעולה! אמרתי לו לעשות דבר אחד ואז באמצע העבודה ביקשתי ממנו לשנות את מה שעשה והוא עשה את זה בצורה נעימה וטובה. הוא היה מאוד שירותי, אדיב ומקצועי ועכשיו הכל בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן אסייג, חולון.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע וחיבור שקע לארון חשמל הראשי.
חוות דעת:
הוא מדהים והשירות שלו מדהים! הוא פשוט נותן שירות וייעוץ חבל על הזמן. ממש מקסים, אדיב, עומד בזמנים וגם מבחינת התשלום היה מעולה לדעתי. ומעבר לעבודה שהוא ביצע הוא גם עזר אקסטרה, הוא הציע ונתן רעיונות עבור העסק שלי. אני ממש ממליצה עליו בחום ואני אעזר בו גם בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרידה ברונספמן, חולון.
אשרור: 16/04/2016
משוב: 02/12/2015
תיאור השירות:
תיקון קצר בגוף תאורה והחלפת שעון דוד.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא אמין, מקצועי, נחמד, אדיב, מהיר ועם המון סבלנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הראל שביט, חולון.
משוב: 16/09/2015
תיאור השירות:
החלפה של מפסק אוטומטי.
חוות דעת:
השירות שלו היה עשר! הוא הגיע כבר באותו יום וסידר את הבעיה. גם המחיר שהוא לקח היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הראל שביט, חולון.
משוב: 28/06/2015
תיאור השירות:
החלפת נקודות חשמל של מזגנים והגדלת מפסק אוטומטי ל16 אמפר.
חוות דעת:
היה מעולה! עבודה נקייה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סופי סילבר, חולון.
משוב: 08/03/2015
תיאור השירות:
החלפה של פקק בלוח החשמל.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מעולה!! נתן שירות טוב, היה אמין, גבה מחיר הוגן, הוא היה פשוט מושלם!! לא יכולתי לצפות ליותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 933 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק