מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עזרא
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.89
מחיר 9.86
איכות 9.85
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שחף שטיין, תל אביב.
משוב: 12/07/2020
תיאור השירות:
ביקור בנוגע להתקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, ראה שהוא לא יכול לעזור לי והוא לא גבה תשלום, אפילו לא על הביקור. למרות שהגיע עד תל אביב ובזבז זמן גם על מציאת חנייה. הוא היה נחמד, אדיב, אמין וניסה בכל הכוח לראות אם הוא יכול להתקין את המאוורר.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד מילוא, תל אביב.
אשרור: 08/07/2020
משוב: 07/06/2020
תיאור השירות:
תיקון כבל של מזגן שנפגע ממכרסמים.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, נקייה והתשלום היה סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי ה. תל אביב.
אשרור: 07/06/2020
משוב: 07/05/2020
תיאור השירות:
השחלת שקע תלת פאזי, התקנת גופי תאורה וטיפול בכיריים חשמליות.
חוות דעת:
עזרא מאוד רציני ומקצועי, לוקח ברצינות את ההבטחות שלו והוא איש הגון. הוא היחיד שהתעקש להגיע ולתת הצעת מחיר רק אחרי שראה את הדברים והמחיר יצא לגמרי הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי סהרליס, תל אביב.
אשרור: 31/05/2020
משוב: 31/03/2020
תיאור השירות:
התקנת 5 גופי תאורה.
חוות דעת:
צדיק אמיתי. כשהבין שהעבודה יותר פשוטה ממה שחשב, נתן הנחה מהמחיר שנקבע מראש שגם ככה היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לינוי שטיינברג, ראשון לציון.
אשרור: 17/05/2020
משוב: 14/04/2020
תיאור השירות:
הרחבת משקע בודד קיים לשלישייה במיקום החדש ויצירת נקודת חשמל חדשה גם כן עבור שלישייה בקצה השני של הקיר.
חוות דעת:
הגיע עשר דקות לפני הזמן ותיקתק את העניינים עם טיפים, הריץ את העבודה בצורה מצוינת ויסודית ואף הגדיל ראש וסידר לי את התיקונים הקטנים שלא ביקשתי. גבה מחיר נמוך מכל ההצעות שבדקתי ורק אותו אזמין לתיקונים הבאים, מקסים וסבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן אשכנזי, תל אביב.
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
התקנת ארבעה גופי תאורה ותיקון קצר.
חוות דעת:
היה מעולה. הגיע מהר, עשה עבודה טובה ובמחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף דוד, תל אביב.
אשרור: 14/05/2020
משוב: 13/04/2020
תיאור השירות:
התקנת ארבעה גופי תאורה במעקה ושני מפסקים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
עזרא היה אחלה, הייתי מרוצה מהמענה שלו, הגיע תוך שעתיים לראות, קבענו לבצע את העבודה בחול המועד פסח והוא הגיע על הבוקר, היה קשוב למה שרציתי ועשה עבודה טובה, נקייה ויפה. אשמח לעבוד איתו שוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שי ק. תל אביב.
משוב: 24/04/2020
תיאור השירות:
תיקון נקודת חשמל וחיזוק שקעים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק דיויס, תל אביב.
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
החלפת שקע תלת פאזי לחד פאזי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע מהר, המחיר סביר לעבודה לדעתי, נחמד, מקצועי והסביר לי מה לעשות אם אני ארצה להחליף מחד פאזי לתלת פאזי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויטלי פ. תל אביב.
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק של דוד שמש.
חוות דעת:
מקצועי, אדיב ואחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1020 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק