מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.99
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.99
זמנים 9.96
מחיר 9.92
איכות 9.99
דירוג כללי 9.99
התפלגות

מחושב על 87 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אור לב ארי, תל אביב.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור פשפש המיטה.
חוות דעת:
הסברתי לו את הסיטואציה ואמר שמתי שאני רואה חרק לצלם לו, המליץ לי לקנות הדברה ביתית וזה עזר מאוד, הוא סבלני, נחמד ואחלה בן אדם.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נחום גלאק, תל אביב.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת פשפש המיטה בדירה בת שלושה חדרים.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעל ומעבר, בעל מקצוע אדיב מאוד, נעים, מקצועי ונחמד, עמד בזמנים שקבענו, הסביר והרגיע, לדעתי גבה מחיר זול, מעולם לא נפגשתי עם בעל מקצוע כזה, אני מרוצה מאוד וממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני ש. תל אביב.
אשרור: 17/11/2019
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
הדברת פשפשי מיטה.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! שי עשה רושם של מקצוען. הגיע בזמן, וביצע הדברת פשפשי מיטה. נתן שרות טוב במחיר סביר בהחלט, ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל פרלמוטר, תל אביב.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפשי מיטה בדירה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מרגיע ביותר, משרה ביטחון, מאוד סבלני, השקיע זמן בלהסביר על התופעה, הוא היה זמין בטלפון לכל שאלה, הוא אמנם איחר אך בהתאם וביוזמתו הוא הוריד מהתשלום הסופי ולכן אני רואה אותו כאדם הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי יוסוב, תל אביב.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
בדיקה של הימצאות פשפש המיטה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הייתי מרוצה לטובה מהזמינות ומהנכונות שלו. הוא בסוף לא הדביר, אבל בדק יפה וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפית אלבוים, תל אביב.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
בדיקה לפשפש המיטה בדירה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, שי הגיע בזמן, היה ממש נחמד, עזר לנו, ענה לכל השאלות והרגיע את דיירי הבית .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר רבק, תל אביב.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפשי מיטה בחדר.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד! הגון, הסביר לי, ענה על כל שאלה והיה זמין. הוא עשה את העבודה ופשוט אין לי מילים באמת יוצא מן הכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי מיטרני, תל אביב.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
הדברה נגד פשפש מיטה בחדר אחד בבית.
חוות דעת:
שירות עשר! ביקשתי שיגיע כמה שיותר מוקדם, הוא עשה מאמצים והצליח להגיע באותו היום. בן אדם מאוד אדיב, באמת עשר של בן אדם. אמר שתפסנו את זה מוקדם וראיתי שעשה את העבודה נאמנה. באמת הייתי מבסוט גם מבחינת המחיר וגם משאר הבחינות. הכל היה עשר :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילי פרלמן, תל אביב.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת פשפשי מיטה בדירה.
חוות דעת:
שי פשוט מדהים מכל בחינה! הוא סופר מקצועי, נחמד ואדיב. הוא נתן לי הסברים על מה שעשה ולא קיבלתי שירות כזה אף פעם, זו הייתה חוויה ממש טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירדן א. תל אביב.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
הדברת פשפש מיטה בחדר אחד בדירה.
חוות דעת:
מצוין, הכל ממש הסתדר לטובה! הוא נתן הסברים על הכל, ישב איתי ואמר הכל במפורט, ברוגע ובסבלנות רבה. הוא הזהיר על התנהגות תקינה לאחרי ונתן טיפים ועצות להמשך. לא נתקלתי בבעל מקצוע כזה ובכלל בבן אדם שירותי ברמה הזאת מימיי, אני ממליצה מאוד מאוד! כל הכבוד לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 87 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמדביר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הדברות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק