מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בר
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.92
מחיר 9.73
איכות 9.90
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עומר קליר, רמלה.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
גיבוי נתוני מחשב נייד של חברת אסוס.
חוות דעת:
בר היה אחלה, שירותי ומקצועי. הוא שיקף לי את המצב ואמר שאי אפשר לתקן את המחשב ורק גיבה את הנתונים, ועידכן כל הזמן מה קורה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
יעקב מהרט, לוד.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
תיקון חיבור aux במחשב נייד.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא אדם נחמד, הגיע עד אלי לקחת את הציוד והחזיר תוך כמה שעות. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד אקופיאן, רמלה.
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
התקנת תוכנות למחשב נייח.
חוות דעת:
הוא היה היה מצוין, הגיע בזמן, מקצועי, שירותי, לקח מחיר הוגן ואין לי מילים רעות לומר עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראל קאהן, לוד.
אשרור: 03/03/2019
משוב: 03/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד מחברת סמסונסג., כיבוי עצמי.
חוות דעת:
בר נתן שירות מצוין. הוא התעניין, בדק ועשה את כל מה שצריך. הוא לחלוטין מה שאני מצפה מאיש מקצוע. המחשב נראה תקין. אני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור בן נתן, רמלה.
משוב: 13/11/2018
תיאור השירות:
גיבוי קבצים, התקנת WINDOWS, פירמוט מחשב נייח ורכישת מקלדת.
חוות דעת:
מצוין, טיפל במחשב יפה ובסבלנות, ענה על השאלות ששאלתי בצורה יפה ותיקן בצורה טובה את המחשב. ממש בונבוניירה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חופית נזרי, רמלה.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 13/06/2018
תיאור השירות:
תיקון מסך במחשב נייד מחברת HP.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מצוינת. הוא היה מעולה והגיע עד הבית לקחת את המחשב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מזל סהלו, רמלה.
משוב: 14/08/2018
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד מחברת Lenovo שכלל פרמוט וגיבוי וייעוץ לגבי מחשב נייד מחברת HP.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן כפי שקבענו ולקח את המכשירים אליו לתיקון. על אחד הוא המליץ לא לתקן ושעדיף לקנות חדש והייתי מאוד מרוצה מהתיקון שעשה במחשב השני שעכשיו עובד בזריזות. הוא היה מאוד מקצועי וגם הוגן מבחינת המחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאלה גנבר, לוד.
משוב: 08/05/2018
תיאור השירות:
בדיקת הארד דיסק במחשב נייד של חברת לנובו.
חוות דעת:
הוא היה מזה אחלה. המחיר היה הוגן לדעתי, הוא גם התקשר יום אחרי שהוא מסר לי את זה כדי לבדוק אם הכל בסדר. הכל היה בזמנים שקבענו. התרשמתי שהוא מקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר מוסל, חמד.
אשרור: 22/03/2018
משוב: 22/11/2017
תיאור השירות:
החלפת מסך במחשב נייד דל אינספיריון.
חוות דעת:
קודם כל הוא נתן לי ייעוץ טלפוני בנסיון לראות אולי יש אחריות על המחשב ולחסוך לי את עלות התיקון. בסופו של דבר הגיע אלי הביתה, לקח את המחשב ואחרי שעתיים חזר אלי הביתה עם מחשב מתוקן. לכל אורך הדרך הוא היה איתי בקשר טלפוני לדווח איזה תיקון צריך, מה העלות ולבקש אישור לתיקון. למחרת התקשר לבדוק שהכל עדיין תקין. יוצא מן הכלל. היה מצוין ביותר! הייתי מרוצה ממש מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילה צ. לוד.
משוב: 04/08/2017
תיאור השירות:
התקנת תוכנה למחשב נייד חדש.
חוות דעת:
השירות היה מדהים. הוא היה אדיב ועבד במהירות. עמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 240 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק