מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בר
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.80
מחיר 9.61
איכות 9.79
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רחל קולדררו, תל אביב.
אשרור: 16/09/2020
משוב: 18/06/2020
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
סגור
בר יעקב, תל אביב.
משוב: 14/09/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי שחזור קובץ אקסל שנמחק שכלל תמיכה בשליטה מרחוק.
חוות דעת:
הוא התחבר למחשב מרחוק ופתר את הבעיה. התרשמתי ממנו ממש לטובה וממש הופתעתי שלא לקח על זה כסף.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה שחורי, תל אביב.
משוב: 06/09/2020
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גילה פלמון, תל אביב.
משוב: 24/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח תקול.
חוות דעת:
בר היה בסדר גמור, בחור לעניין, לקח מחיר סביר לדעתי ותיקן את התקלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניבה גרינצווייג, תל אביב.
משוב: 20/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת לנובו שכלל החלפת הארד דיסק והרחבת זיכרון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא היה מקצועי ומהיר, נתן מחיר זול והיה ממש עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫אודי ברנהולץ‬‎, תל אביב.
משוב: 13/08/2020
תיאור השירות:
החלפת הארד דיסק במחשב נייד של חברת אייסר.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, ממש בן אדם אדיב, נעים, השירות גם היה מאוד מהיר מהרגע שפניתי אליו עד שנתן הצעת מחיר גם אחרי שהבאתי לו את המחשב תוך יום הוא חזר, המחיר הוגן לדעתי, עשה עבודה טובה והמחשב עובד ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף כהן, תל אביב.
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מדפסת.
חוות דעת:
בר בן-אדם ישר ומקצועי. הוא עזר לי דרך הטלפון לאתר את הבעיה של המדפסת ולנסות לתקן אותה, הוא לא דחף לזה שיצטרך להגיע עד אלי בשביל תשלום על עבודה מיותרת.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף שגב, תל אביב.
משוב: 26/07/2020
תיאור השירות:
החלפת הארד דיסק של מחשב נייח והעברת נתונים להארד דיסק אחר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מקצועי, הגיע בזמן ואפילו הקדים, כמובן שהכל בתאום מראש, הוא גם מסביר כל דבר שעושה, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר טולר, תל אביב.
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
תיקון הגדרות כניסה במחשב נייד.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא היה מהיר ומקצועי ולדעתי המחיר היה קצת יקר.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מתן צוברי, תל אביב.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה בלוח אם במחשב נייד.
חוות דעת:
השירות שלו היה בסדר, הוא הגיע מהר והוא פתר לי את הבעיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 374 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק