מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יחזקאל
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.97
מחיר 9.63
איכות 9.75
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
קורי כהן, פתח תקווה.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר במזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
נכנסו מים למקום הכרטיס אז הוא הוציא את המים והמזגן חזר לעבוד, לאחר מכן אטם את הפתח על מנת שלא יכנסו עוד מים. הוא היה בסדר גמור, מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל שגיא, פתח תקווה.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מרכזי.
חוות דעת:
מצוין, אמין וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫יצחק ד. פתח תקווה.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן עילי של חברת טורדנו.
חוות דעת:
100%. בעל מקצוע מעולה. התרשמתי מהזמנים בהם הגיע, הידע, המקצועיות והחביבות.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אמיר דוידסון, גבעת שמואל.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב ברבר, גבעת שמואל.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מדחס מישן למשופץ במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
שירות מצוין הייתי מרוצה מהמקצועיות, המהירות, האמינות ובסה"כ היה טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא קרמן, פתח תקווה.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור. הוא הגיע מהר מאוד, זיהה את התקלה ותיקן אותה ישר. לדעתי גם המחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל שוורץ, פתח תקווה.
אשרור: 17/09/2019
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
החלפת טרמוסטט במזגן ישן.
חוות דעת:
יחזקאל הגיע בערב, אחרי כשלוש שעות מרגע יצירת הקשר עימו, למרות שהיה לחוץ בעבודה. השירות ואיתור התקלה היו מקצועיים! הטיפול היה ישיר לבעיה בלי ניסיון להוסיף דברים לא נחוצים-למרות שלא הייתי נוכח בזמן ביצוע העבודה. אדם אמין ביותר ומיקצועי. ממליץ בחום!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון אטון, פתח תקווה.
אשרור: 06/09/2019
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במזגן מיני-מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
יחזקאל בדק את המזגן, ראה שיש נזילה ברדיאטור ונתן לי שלוש אפשרויות- תיקון הרדיאטור, רכישת מנוע מחודש או רכישת מנוע חדש. בסופו של דבר החלטנו ללכת על אפשרות ב' וכבר ביום למחרת, בשישי, הגיע והתקין אותו. אחרי ההתקנה המזגן עבד אבל היה רועש וביקשתי ממנו שיחזור שוב והוא תיקן את המאוורר, ובסך הכל היה ממש אחלה. הזמינות שלו גבוהה והוא גם לא ניסה לשכנע אותי ללכת על אופציה אחת אלא נתן לי זמן לחשוב על הדברים ועשה רושם אמין ומקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר אפלבוים, פתח תקווה.
אשרור: 05/09/2019
משוב: 07/07/2019
חוות דעת:
היה עשר, ממש מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מריה בכר, פתח תקווה.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא מאוד מקצוען והיה ממש טוב. הוא הגיע לאחר שטכנאי אחר לא הצליח לעלות על התקלה. התחייב להגיע תוך שלוש שעות והגיע תוך שעה, שם לנו את כל הקלפים על השולחן ואמר שזה יהיה תיקון יקר. מגיע לו עשר מעשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 545 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק