מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יחזקאל
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.89
מחיר 9.59
איכות 9.72
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
משה שמש, פתח תקווה.
אשרור: 12/04/2019
משוב: 11/01/2019
תיאור השירות:
תיקון חימום במזגן אלקטרה מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רונן ב. פתח תקווה.
אשרור: 05/04/2019
משוב: 23/08/2018
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן שהוציא אוויר.
חוות דעת:
שירות וואו! אדם מקסים ומקצוען. איתר מיד את התקלה, החליף קבל ותוך 10 דקות סיים הכל, לא לפני שבדק אם חסר גז וראה שהכל תקין. לקח מחיר בהחלט אחלה. היו עוד 2 מזגנים בבית שמרעישים, אך הוא אמר לי שרק אם אני אהיה בטוח שזה באמת מפריע לי, אז הוא יחליף מה שצריך כי זה עלות נוספת. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומרי ס. פתח תקווה.
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן אינוורטר.
חוות דעת:
הגיע בזמן, היה אדיב ומקצועי ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב ברבר, גבעת שמואל.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מדחס מישן למשופץ במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
שירות מצוין הייתי מרוצה מהמקצועיות, המהירות, האמינות ובסה"כ היה טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליאה ל. פתח תקווה.
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
מצוין! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק כלף, פתח תקווה.
אשרור: 08/12/2018
משוב: 07/10/2018
חוות דעת:
הגיע תוך פחות משעה מהרגע שהתקשרתי , תיקן את התקלה מהר מאוד. נראה מקצועי ואדם מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גולן א. גבעת שמואל.
אשרור: 12/11/2018
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה מיחידת מזגן מיני מרכזי בבית.
חוות דעת:
היה מעולה ברמות על! הוא הגיע בזמן, איתר את התקלה מיד, תיקן ולקח מחיר הוגן מאוד. מאוד ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון להמן, פתח תקווה.
משוב: 29/10/2018
תיאור השירות:
החלפת מאיץ למזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
בסה"כ היה בסדר גמור. הוא תיקן את התקלה שהייתה - שהמזגן הרעיש כמו טרקטור, אבל אני לא יודע אם היה חייב להחליף מאיץ או פשוט יכל לבדוק אם הוא יושב כמו שצריך. הוא היה מאוד נחמד ושירותי, נתן הסבר על הכל, המחיר היה על הצד היותר יקר לדעתי. לאחר שבוע של עבודה החל רעש של זמזום מהמזגן, לא רעש חזק אבל ששומעים אותו, ולאחר עוד כשבוע נוספה עוד תופעה והיא שאחרי כמה שעות עבודה המזגן -הרעש מתגבר ונחלש לסירוגין. התופעה לא הייתה עד החלפת המאיץ, דהיינו, לפני שהמזגן החל להרעיש בגלל המאיץ הישן לא היו רעשים כאלו. המאיץ שהוחלף היה חדש, אבל משהו לא תקין לגמרי בעבודה שהוא עשה, וזה נקבע לפי מבחן התוצאה. גילוי נאות - לא דיברתי עם הטכנאי מאז התיקון.
איכות
6
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
אילן ג. פתח תקווה.
משוב: 24/10/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מאוד מרוצה! שירות אדיב, ניגש ישר לבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריטה שיבר, פתח תקווה.
אשרור: 22/10/2018
משוב: 22/08/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה! הגיע במהירות, היה ברור שהוא יודע מה הוא עושה והכל היה מצוין. פשוט מקצוענות והוגנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 372 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק