מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יחזקאל
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.91
מחיר 9.55
איכות 9.71
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
תמר שמיר, הרצליה.
אשרור: 17/10/2019
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
אנחנו מרוצים!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רועי סחף, הרצליה.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן.
חוות דעת:
הוא ממש אחלה, לפניו הזמנתי מישהו אחר שלא הצליח לאתר את הבעיה אבל יחזקאל פתר אותה ממש מהר ובמחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ש. רמת השרון.
אשרור: 12/08/2019
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן ישן.
חוות דעת:
הכל היה טוב!! הטכנאי הוזמן בשל מזגן ישן שלא מקרר. הסתבר שהתקלה בכרטיס פיקוד חיצוני שעלותו גבוהה ולכן ויתרתי על התיקון ושילמתי רק על הביקור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נאוה הוניק, הרצליה.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן אחד וסידור תרמוסטט במזגן נוסף.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיטל דובדבני מור, רמת השרון.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן.
חוות דעת:
הגיע ואמר שיש תקלה שלא מטפל בה, עשה במקום זה רק מילוי גז שאמר מלכתחילה שזה לא מספיק. ברור שאני לא מרוצה, אם יש דברים שלא עושה, שיגיד מראש. זה היה בזבוז של כסף ואח"כ הייתי צריכה טכנאי חדש שבכלל דיבר על תקלה אחרת. והגז שיחזקאל מליא ברח ויצא שגם את המה שעשה לא עשה טוב.
איכות
3
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
4
כללי
גירסאות
דורון י. רמת השרון.
משוב: 08/07/2019
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהד שורצבלט, רמת השרון.
אשרור: 04/07/2019
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל וחוטי חשמל במזגן של חברת אלקו.
חוות דעת:
אחלה בן אדם! הוא עמד בזמנים ועשה עבודה מאוד מקצועית. הוא חייכן, אדיב ונתן אחלה שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צח סיוון, רמת השרון.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן.
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי גור, הרצליה.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי מקצר.
חוות דעת:
היה עשר! בדק את המזגן ומצא יחד איתנו שהלך המדחס. הגיע עוד באותו היום לבקשתנו, שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל מאוטנר זיבצנר, הרצליה.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני למזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
יחזקאל ביקש ממני לשלוח לו תמונה בוואטסאפ, הבין מה הבעיה והביא איתו כרטיס חדש. הוא היה מקסים וטיפל לי בהכל צ'יק צ'ק. גם הביא לי שלט חדש למזגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 532 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק