מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ג'רמי
ציון כללי:
9.40
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.50
זמנים 9.40
מחיר 9.30
איכות 9.20
דירוג כללי 9.40
התפלגות

מחושב על 10 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דניאל הרץ, תל אביב.
משוב: 27/09/2016
תיאור השירות:
תיקוני גבס, העברת נקודות חשמל, והסתרת חוטים.
חוות דעת:
היה סוף הדרך! אין לי מילים. אני ממליץ עליו. הוא היה אמין, נחמד ועשה עבודה טובה ומקצועית במחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלעד חזיזה, תל אביב.
משוב: 29/08/2016
תיאור השירות:
עבודות גבס בבית- סתימת חורי גבס בקיר.
חוות דעת:
נתן שירות מצוין. אדם מנומס ומסביר פנים. ענה על כל שאלותיי בסבלנות רבה ולקח מחיר הוגן. עשה עבודה פשוט פנטסטית, כייף לראות שיש לנו כאלה בעלי מקצוע בארץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה סמואל, תל אביב.
משוב: 21/04/2016
תיאור השירות:
בנית קיר גבס להפרדת שטח בחדר.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה. מבחינת המחיר בדקתי כמה הצעות והוא היה הכי זול, וגם העבודה הייתה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 22/03/2016
תיאור השירות:
עבודות שפכטל וגבס בדירת 4 חדרים.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, בחור אדיב, שירותי ונחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלכסנדר אייל, תל אביב.
משוב: 15/12/2016
תיאור השירות:
חיבור כיור לקיר, תיקון פנלים, תליית מראה וחידוש סיליקון.
חוות דעת:
המחיר היה זול ורוב העבודות נעשו באופן טוב. בעבודה אחת הוא אפילו עשה מעבר למה שסיכמנו מבלי לבקש תוספת מחיר. חלק מהעבודות נעשו באופן לא מקצועי. כשדיברנו על כך אח"כ הוא טען שזה היה אמור להיות מובן לי שבמסגרת היקף העבודה שסיכמנו העבודות האלו יעשו באופן כזה, אבל לדעתי זה היה צריך להיות מובהר מראש. הוא ביקש מחיר מופחת משמעותית מכיוון שלא הייתי מרוצה, וזה היה הוגן מצידו.
איכות
6
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
איתמר מ. תל אביב.
אשרור: 12/06/2018
משוב: 08/03/2018
תיאור השירות:
תיקון נזק בקיר.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן פיק, רעננה.
משוב: 21/05/2016
תיאור השירות:
שבירת קיר.
חוות דעת:
היה לנו ריח מסריח בסלון המון זמן מהצינור של המזגן, הוא שבר את הקיר למצוא את מקור הריח. הוא באמת בחור מאד נחמד, הגיע בול בזמן, היה מנומס ועשה עבודה טובה ומהירה. בסך הכל זאת היה חוויה נעימה לעבודה איתו והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית סמואל, ירושלים.
משוב: 21/05/2016
תיאור השירות:
עבודת ריצוף בפינת אוכל ובחצר.
חוות דעת:
אני הייתי מאד מרוצה. הוא הצליח לעשות עבודה יפה וטובה מאד. הוא עמד במילה שלו והעבודה לא נמשכה יום יותר ממה שאמר בהתחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 10/04/2018
משוב: 29/11/2017
תיאור השירות:
עבודת שפכטל וצבע בחדר מקלחת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא מקצוען אמיתי, בעל נסיון רב וקל להבחין בזה. מגיע עם רוח טובה, מצויד בכל הכלים הדרושים ונורא מתחשב בסביבה שבה הוא עובד. "לחפף" זה לא בלקסיקון שלו, עשה עבודה יסודית ויפה. מהמעט שהכרתי הוא לדעתי גם איש טוב וזה בטח ובטח משליך על היותו איש מקצוע טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 30/11/2016
משוב: 25/10/2016
תיאור השירות:
מגוון עבודות קטנות.
חוות דעת:
חלק מהעבודות בוצעו יפה וחלק לא בוצעו טוב.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 10 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק