מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיא
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.95
מחיר 9.80
איכות 9.95
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רונן ב. פתח תקווה.
אשרור: 21/07/2019
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מנורה מחוץ לבית מעל דלת הכניסה, ומפסק בתוך הבית להדלקת/כיבוי המנורה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות היה מעולה! גיא אדם מאד סימפטי ונעים לבריות. הציג לאבי את כל אפשרויות ההתקנה בהרחבה ובסבלנות והמחיר שלקח היה זול להערכתי לאור סוג העבודה והזמן שהשקיע. הוא נשאר לצמיתות אצלי באנשי הקשר בטלפון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רועי שלמה, פתח תקווה.
משוב: 05/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
גיא בחור מדהים, מאד ישר, התלבטתי אלו עבודות לעשות ומה כדאי והוא אמר לי מה הכי שווה גם מבחינה כלכלית וגם מבחינת התקינות. ביצע עבודה ממש טובה, עשה מעל ומעבר וגבה את המחיר שסיכמנו מראש למרות שהיה נמוך ממה שהיה מגיע לו. אין אנשים כמוהו, הוא בחור מאד נחמד. אני ממליץ מאד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישי צור, גבעת שמואל.
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
התקנת 6 גופי תאורה גדולים, תיקון שקעים ונקודות חשמל, קידוח והתקנת מתלי אמבטיה ונייר טואלט.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילך פ., פתח תקווה.
משוב: 03/10/2018
חוות דעת:
היה טוב מאד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נטלי סרוסי, גבעת שמואל.
משוב: 12/09/2018
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות מושקוביץ, גבעת שמואל.
אשרור: 21/08/2018
משוב: 17/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של קצר.
חוות דעת:
מקצוען ואדם ברמה האישית מהגבוהות שפגשתי. האכפתיות שלו והרצון לעזור היו יוצאים מן הכלל. הוא תופעה יוצאת דופן לחיוב. הוא נרתם לטפל בבעיה אצל אימא שלי, הבין את הקושי שלה ויצא מגדרו ומדרכו כדי לטפל בבעיה. הוא עזר לה ודאג לה כאילו הוא הבן שלה. אין לי מילים !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור סוקניק, פתח תקווה.
משוב: 19/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של קצר חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרם טפירו, פתח תקווה.
משוב: 15/07/2018
תיאור השירות:
תיקון רכיב לוח חשמל במצב חירום.
חוות דעת:
גיא בחור מדהים ואמין. היה זמין . תוך חצי שעה היה בבית, נתן חוות דעת מקצועית ותיקן את הבעיה במהירות ביעילות. תותח אמיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס ברנוסבקי, פתח תקווה.
משוב: 03/07/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר בחשמל של הבית.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, עשה עבודה מעולה. הוא הציל אותנו מלילה ללא מזגן עקב קצר בממיר שהתלקח ופגע בחיווט החשמל וענה לטלפון בשעה מאוד מאוחרת ותיקן במהירות את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי מטלס, פתח תקווה.
אשרור: 15/06/2018
משוב: 07/05/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בבית.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ועשה עבודה טובה אבל התרשמתי שלקח לו זמן לאתר את הבעיה. הוא היה זמין וחמוד, מכל הבחינות. רק מה שהפריע לי זה שהתרשמתי שהוא הוציא שקעים ולא החזיר אותם למקום, נשארו חוטים חשופים למעלה ליד המזגן. זה במקום גבוה, אני לא חושבת שזה עניין של בטיחות אלא עניין של אסתטיקה. גם המחיר יקר קצת לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 731 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק