מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיא
ציון כללי:
9.95
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.98
זמנים 9.98
מחיר 9.83
איכות 9.94
דירוג כללי 9.95
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טלי פרידמן, ראשון לציון.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נקודת חשמל.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי! עבודה יפה, מהירה, שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחמה ו. ראשון לציון.
אשרור: 01/05/2019
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
תיקון שקע.
חוות דעת:
היה מצוין! נענה מיד, היה אדיב וגם המחיר בסדר גמור. מומלץ מאד!!! יש לציין שלאחר שהיה אצלי הגיע שוב על מנת לבדוק עוד משהו שקשור למתג, תיקן ולא גבה תשלום. פשוט מעולה!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה ר. ראשון לציון.
משוב: 25/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון תקלה בנקודת חשמל.
חוות דעת:
הוא הסביר לנו איך לפתוח את נקודת החשמל ולראות אם הבעיה פנימית ולאחר מכן הסביר איך לתקן את זה. לא ניסה להתנער מלהגיע אלינו, פשוט רצה לנסות ולעזור לנו קודם טלפונית. הוא היה מאוד נחמד, שירותי, ענה מאוד מהר וליווה אותנו לאורך כל הזמן עד לפתרון הבעיה וזה עבד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי בוזגלו, בית דגן.
אשרור: 01/01/2019
משוב: 02/12/2018
תיאור השירות:
תיקון שתי נורות ושקע.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי, עשה את העבודה בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נלה ב. ראשון לציון.
אשרור: 04/09/2018
משוב: 16/07/2018
תיאור השירות:
התקנת גופי תאורה כולל חציבה, תיקון שקעים, תיקון גופי תאורה קיימים.
חוות דעת:
היה מצוין! גיא עבד במשך שעות ארוכות וביצע עבודה יסודית ורצינית, היה קשוב מאד, סבלני ותיקן ליקויים שונים שגילה בדרכו. ממליצה מאד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה אמסלם, ראשון לציון.
משוב: 27/08/2018
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל בעקבות קצר חשמלי, שכלל החלפת ממסר פחת ומפסק.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה ונתן לי מחיר הוגן. נוסף על כך הוא הגיע בהתראה מאוד קצרה מוקדם בבוקר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן לוטנברג, ראשון לציון.
משוב: 06/08/2018
תיאור השירות:
בדיקה וחיזוק שקעים, תיקון ונטה מרעישה.
חוות דעת:
הזמנתי אותו לצורך טיפול בקצר, הוא נתן לי הסבר לגבי הפעלת מכשירי החשמל במטבח, כי העמסנו על נקודות מסוימות. הוא השקיע זמן ומחשבה לתיקון נוסף מיוזמתו ולא היה מוכן לקחת עוד כסף, אני נתתי לו למרות שהוא לא רצה לקחת, היה יעיל ונהדר. אני מאוד ממליץ עליו, ללא ספק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן א. ראשון לציון.
אשרור: 24/04/2018
משוב: 18/01/2018
תיאור השירות:
התקנת שקע תלת פאזי במטבח ותיקוני חשמל נוספים.
חוות דעת:
בעל מקצוע מעולה, דייקן, נעים הליכות, עובד בחריצות ומשאיר מקום נקי לאחר ביצוע העבודה. מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל קפלנוב, ראשון לציון.
אשרור: 20/03/2018
משוב: 13/02/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר בנקודת חשמל, התקנת נברשת בסלון והעברת נקודת חשמל ממטבח לחדר אחר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! ממש היה נחמד ומקצועי, עשה מעל ומעבר והיה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי דבוש, ראשון לציון.
אשרור: 27/02/2018
משוב: 23/01/2018
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לתיקון קצר בשקע של המקרר.
חוות דעת:
התקשרתי אליו והוא ייעץ לי מה לעשות ולבדוק עד שהבעיה הסתדרה והכל בטלפון ללא תשלום. הוא היה נחמד ושירותי .
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 794 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק