מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיא
ציון כללי:
9.97
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.98
זמנים 9.97
מחיר 9.84
איכות 9.98
דירוג כללי 9.97
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
זלדה גלפרין, ראשון לציון.
אשרור: 28/08/2019
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה.
חוות דעת:
היה מצוין! מאוד מקצועי אדיב ושירותי!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סיגל לב-רון גבעתי, ראשון לציון.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף תאורה.
חוות דעת:
אחלה! הכל היה כמו שצריך, הוא נחמד ויודע את העבודה. בנוסף, הוא התקשר למחרת לבדוק שהכל עובד בסדר. באמת מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני אברהם, ראשון לציון.
אשרור: 18/08/2019
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
התקנת 4 גופי תאורה.
חוות דעת:
גיא היה מעולה, עשה עבודה טובה ונקייה. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רויטל קפלן, ראשון לציון.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
החלפת שני מתגים תקולים ותיקון אוטומט החשמל בבניין משותף.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל. אני מרוצה מהשירות שלו, התגובה, המחיר והזמינות שלו, הוא עשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדיר אהרון, בית דגן.
אשרור: 19/07/2019
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
איתור זליגות ותיקון קצר.
חוות דעת:
גיא איש מדהים, ענה ביום שישי ונתן הדרכה טלפונית ארוכה, הגיע ביום ראשון על הבוקר וטיפל במהירות בבעיה ובאופן מקצועי. מחיר הוגן מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן דשבסקי, ראשון לציון.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מתג של הדוד.
חוות דעת:
הוא היה טוב ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק כץ, ראשון לציון.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
תיקון חוטי חשמל בגוף תאורה.
חוות דעת:
הוא מעולה ממש! ההתרשמות היא רק טובה. הוא ידע ממש טוב לפתור את הבעיה. הסביר לי לפרטים מה קורה, הוא זיהה בעיה נוספת והוא ניסה לפתור גם אותה, אבל לא היה לו במלאי את הציוד בשביל הבעיה הזאת, אז הוא הסביר לי מה לעשות, שלח לי הודעה יום אחרי זה גם, הוא תותח ולקח מחיר הוגן הוא לא לקח יותר למרות שאיתר את התקלה הנוספת, הוא נחמד ויסודי, רק טוב :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחמה ו. ראשון לציון.
אשרור: 01/05/2019
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
תיקון שקע.
חוות דעת:
היה מצוין! נענה מיד, היה אדיב וגם המחיר בסדר גמור. מומלץ מאד!!! יש לציין שלאחר שהיה אצלי הגיע שוב על מנת לבדוק עוד משהו שקשור למתג, תיקן ולא גבה תשלום. פשוט מעולה!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה ר. ראשון לציון.
משוב: 25/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון תקלה בנקודת חשמל.
חוות דעת:
הוא הסביר לנו איך לפתוח את נקודת החשמל ולראות אם הבעיה פנימית ולאחר מכן הסביר איך לתקן את זה. לא ניסה להתנער מלהגיע אלינו, פשוט רצה לנסות ולעזור לנו קודם טלפונית. הוא היה מאוד נחמד, שירותי, ענה מאוד מהר וליווה אותנו לאורך כל הזמן עד לפתרון הבעיה וזה עבד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה לבוביץ', ראשון לציון.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
תיקון גוף תאורה.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו ועלה הבעיה במהירות. ממש נפלא, בחור לעניין. אני ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 713 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק