מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גיא
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.91
מחיר 9.79
איכות 9.94
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ברק כץ, ראשון לציון.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
תיקון חוטי חשמל בגוף תאורה.
חוות דעת:
הוא מעולה ממש! ההתרשמות היא רק טובה. הוא ידע ממש טוב לפתור את הבעיה. הסביר לי לפרטים מה קורה, הוא זיהה בעיה נוספת והוא ניסה לפתור גם אותה, אבל לא היה לו במלאי את הציוד בשביל הבעיה הזאת, אז הוא הסביר לי מה לעשות, שלח לי הודעה יום אחרי זה גם, הוא תותח ולקח מחיר הוגן הוא לא לקח יותר למרות שאיתר את התקלה הנוספת, הוא נחמד ויסודי, רק טוב :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אדיר אהרון, בית דגן.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
איתור זליגות ותיקון קצר.
חוות דעת:
גיא איש מדהים, ענה ביום שישי ונתן הדרכה טלפונית ארוכה, הגיע ביום ראשון על הבוקר וטיפל במהירות בבעיה ובאופן מקצועי. מחיר הוגן מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחמה ו. ראשון לציון.
אשרור: 01/05/2019
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
תיקון שקע.
חוות דעת:
היה מצוין! נענה מיד, היה אדיב וגם המחיר בסדר גמור. מומלץ מאד!!! יש לציין שלאחר שהיה אצלי הגיע שוב על מנת לבדוק עוד משהו שקשור למתג, תיקן ולא גבה תשלום. פשוט מעולה!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה ר. ראשון לציון.
משוב: 25/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון תקלה בנקודת חשמל.
חוות דעת:
הוא הסביר לנו איך לפתוח את נקודת החשמל ולראות אם הבעיה פנימית ולאחר מכן הסביר איך לתקן את זה. לא ניסה להתנער מלהגיע אלינו, פשוט רצה לנסות ולעזור לנו קודם טלפונית. הוא היה מאוד נחמד, שירותי, ענה מאוד מהר וליווה אותנו לאורך כל הזמן עד לפתרון הבעיה וזה עבד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה לבוביץ', ראשון לציון.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
תיקון גוף תאורה.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו ועלה הבעיה במהירות. ממש נפלא, בחור לעניין. אני ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ל, ראשון לציון.
משוב: 28/02/2019
תיאור השירות:
בדיקת קצר חשמלי בדירה.
חוות דעת:
אחד האנשים האמינים שיש, הגיע אלי בזמן, בשעה לא שיגרתית, איבחן את הבעיה ולבסוף המליץ על פתרון ואפילו לא לקח כסף. אין ספק שהוא אחד האנשים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיון רצבי, ראשון לציון.
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
תיקון טיימר שנשרף והתקנת חדש
חוות דעת:
היה מצוין ונהדר. הוא טיפל בהכל מעל ומעבר למצופה. אם אצטרך חשמלאי אקח אותו שוב, הוא היה נחמד, מקצועי והגיע בזמן. הסביר מה שעשה וסידר את הקיר לאחר שתיקן, הוא ממש השקיע בעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה ליבוביץ, ראשון לציון.
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד גרוס, ראשון לציון.
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מאיץ חום בדוד שמש.
חוות דעת:
היה אחלה, בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, תיקן את התקלה, לקח מחיר הוגן והיה נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ב. ראשון לציון.
משוב: 07/02/2019
תיאור השירות:
החלפה של טיימר לדוד חשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאד מרוצה. הגיע תוך כשעה, עבודה זריזה ומקצועית, מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 669 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק