מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמית
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.77
מחיר 9.39
איכות 9.64
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גילי הלחמי, רמת השרון.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
חיבור נתק של דיבורית ברכב.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, עמד בזמנים, היה מקצועי, גבה מחיר בסדר לדעתי והכל היה טוב, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוריס קצביץ, הרצליה.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל קרוע לחיישני רוורס ברכב מסוג רנו.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מקצועי ולעניין. תיקן את הבעיה ולא הציע להחליף את המערכת. הייתי מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד אלעד, רמת השרון.
אשרור: 26/01/2020
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת דיבורית ברכב מסוג הונדה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה עבודה טובה והיה אדיב ושירותי. פתר תקלה שלא הצלחתי לתקן הרבה זמן וגם הרבה בעלי מקצוע אחרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר זכאי, רמת השרון.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
התקנת שלט לרכב מסוג יונדאי אי 20 משנת 2013.
חוות דעת:
עמית היה הכי טוב שאפשר, הייתי מרוצה מהשירות האדיב, המהיר ומהמחיר שלקח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור סלע, רמת השרון.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מולטימדיה ברכב מוסג סוזוקי סוויפט שנת 2012.
חוות דעת:
התאכזבתי מהשירות של עמית, שילמתי אקסטרה על פלסטיק שמותאם לרכב עצמו והמסך לא באמת התאים לגדול, הוא ניסה לשחרר אותי עם מסגרת שקטנה מהמסך, שהתעקשתי על הנושא עובד אחר ניסה לאלתר לי מסגרת פלסטית אחרת, זה לא נראה מותאם כמו שהובטח וכבר לא הייתה לי ברירה אלא להישאר ככה, המחיר היה הוגן אם העבודה הייתה טובה.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
10
יחס
7
7
כללי
גירסאות
ורד טויג, הרצליה.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מצלמה ברכב מסוג פיג'ו שנת 2010.
חוות דעת:
שירות זריז, הוא היה מצוין, תוך חצי שעה הכל היה מתוקתק ומוכן. המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן עמית, רמת השרון.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת מולטימדיה ברכב סוזוקי קרוסאובר 2015.
חוות דעת:
היה מצוין. נתן שירות מעולה והיה מאוד סבלני.הוא שלח לי את המפרט הטכני של מה שביקשתי והסביר לי הכל. באמת מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל ממן, רמת השרון.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
ביטל קודן ברכב ניסאן נקראת.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, כן ומהיר, לקח מה שמגיע לו מבחינת המחיר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלון בורשטין, הרצליה.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
התקנת מצלמת דרך.
חוות דעת:
הוא היה שירותי מאד ומקצועי ואני ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו י. רמת השרון.
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
החלפת קודן ברכב סיטרואן c5.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא עשה טיפול ממש טוב ולקח מחיר טוב, עזר לי במשהו יחסית מורכב. עמד בזמנים והיה פיקס, למרות העומס שהיה טיפל בי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 808 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמתקין מערכות לרכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של התקנות מערכות לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק