מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רונן
ציון כללי:
9.29
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.40
מחיר 9.26
איכות 9.34
דירוג כללי 9.29
התפלגות

מחושב על 42 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אסף ר. פתח תקווה.
משוב: 01/08/2018
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה ולוחות בקיר.
חוות דעת:
בסדר גמור, מרוצה ממנו. אחלה חברה ועשו עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ח. צ. תל אביב.
משוב: 12/07/2018
תיאור השירות:
תליית חימום בשירותים, תליית דייסון, תליית מראה, התקנת מתלה של מעילים והתקנת זרוע ברקן לטלוויזיה.
חוות דעת:
אני לא הייתי בזמן העבודה אבל הגעתי אחר כך וראיתי מה הוא עשה. לטעמי, העבודה לא הכי מושלמת. סה"כ הוא גבה מחיר הוגן.
איכות
7
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
7
כללי
גירסאות
מיכל רונקו, חולון.
משוב: 03/07/2018
תיאור השירות:
התקנה של אלמנטים מפלדה.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, מגיע לו הציון הכי גבוה בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלית אלגם , חולון.
משוב: 31/05/2018
תיאור השירות:
תליית כוננית במטבח והחלפה של 4 נברשות.
חוות דעת:
היה מצוין, הייתי מרוצה מההיענות שלו, הוא הגיע בזמן טפל במקצועיות ואחראיות ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירן אזרן, בת ים.
משוב: 04/03/2018
תיאור השירות:
הרכבה של רהיטים.
חוות דעת:
היה שירות בסדר גמור, הוא היה מעולה, הגיע מהר ועשה עבודה טובה. הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל ואביעד טביב, בת ים.
משוב: 07/02/2018
תיאור השירות:
תליה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן רוט, תל אביב.
אשרור: 22/09/2019
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקוני טיח וצבע בשני חדרים.
חוות דעת:
רונן היה אדיב, מקצוען, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, נחמד, סבלני ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי סגל, ראשון לציון.
אשרור: 15/09/2019
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
החלפה של נורת פלורוסנט.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקסים, הגיע בזמן עשה את העבודה בדרך הטובה ביותר. הוא סירב לקחת תשלום, אבל הרגשתי צורך לשלם לו בעבור השירות והמאמץ להגיע, כי הייתי כ"כ מרוצה. התשלום היה סמלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דלית פינדל, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
תליה של דברים קטנים בבית והרכבת רהיטים מאיקאה.
חוות דעת:
לא התרשמתי לטובה בכלל! הרגשתי שהוא מחפף, לא מקצועי, לא נעים. אמר שהוילונות מאיקאה לא מתאימים אבל כשהזמנתי מישהו אחר תלה אותם בלי בעיה. לא הסכים לקחת על זה אחריות. לא ניקה אחריו. לא ממליצה.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
5
יחס
5
5
כללי
גירסאות
דוד שתית, רמלה.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
הברזה מעבודה של תיקון רובה בקירות.
חוות דעת:
קבענו עבודה להיום אבל הוא לא הגיע, חיכיתי זמן מה אבל עדיין לא הגיע. התקשרתי אליו לשאול מה קורה והוא אמר שהוא ניסה להשיג אותי הרבה זמן. לבסוף אמרנו שנקבע למחר אבל הוא אמר שיש לו רופא וזה בסדר מבחינתי. גיליתי שהוא התקשר לבת שלי (מכיוון שהעבודה הייתה עבורה) והוא אמר לה שהוא לא רוצה לעשות את העבודה ושהוא נעלב ממני, למרות שדיברתי איתו הכי בסדר ולא צעקתי או דיברתי לא יפה. אמרתי לו במפורש שאם אנחנו עושים את העבודה אני לא אוהב שמבריזים. הוא נשמע בן אדם מאוד עדין ונחמד אבל זה לא מספיק.
מחיר
0
זמנים
0
יחס
10
1
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 42 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק