מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסף
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.89
מחיר 9.74
איכות 9.86
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלדר בר, פתח תקווה.
אשרור: 17/05/2020
משוב: 18/03/2020
חוות דעת:
הכל היה בסדר!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
איתן שלו, גבעת שמואל.
אשרור: 20/04/2020
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים חשמלי.
חוות דעת:
הזמנתי אותו והכל היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן, היה נחמד מאוד ועשה את העבודה בצורה מקצועית. המחיר היה מה שקבענו מראש ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה אלמוג, פתח תקווה.
אשרור: 05/04/2020
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי שכלל תיקון רצועות והחלפת שני שלבים שבורים.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה, היה מאוד מקצועי, אדיב, אני ממש מרוצה ממנו מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה סבו, פתח תקווה.
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי ומנגנון נעילה ב4 חלונות.
חוות דעת:
הוא נתן יחס מדהים והיה מקסים, עשה עבודה סופר מקצועית והיינו מאוד מרוצים. גם המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיה דלל, פתח תקווה.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
החלפת שני תריסי שלבים בסלון הבית.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן חשב שזה יהיה תיקון פשוט, הגיע והבין שצריך להחליף את כל התריס, נתן לנו זמן להתלבט, בסוף החלטנו ללכת איתו, הוא עמד בזמנים היה בסדר גמור ומאוד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל לוי, גבעת שמואל.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מנעול של חלון.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! איש מקצוע ישר כסרגל! סירב לקחת תשלום על התיקון משום שלא היה בטוח אם התיקון היה מוצלח ואמר - "תבדוק שבועיים-שלושה הקרובים, תראה אם התיקון היה מוצלח אז תשלם לי." לא ראיתי כזה דבר, כל הכבוד. אחרי שבועיים כמובן שילמתי. תודה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה רקנטי, גבעת שמואל.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
תיקון חלון ממד.
חוות דעת:
הוא היה ממש מאה אחוז, הוא דייק ועמד בזמנים, ביצע את העבודה בצורה טובה וגבה מחיר שהוא סיכם איתי עליו מראש, אני ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הודיה גרינולד, פתח תקווה.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד.
חוות דעת:
התקשרתי אליו כי החלון בממ"ד לא הצליח להיפתח לי, הוא הדריך אותי איזה שמן לקנות למקרים כאלה, אמר לי בדיוק איפה צריך למרוח אותו על הציר וזה פשוט פתר את הבעיה. לפני כן אמר שיכול להיות שאצליח בעצמי לתקן אז שווה לנסות ואם לא אצליח אז הוא יגיע. בעלי מקצוע אחרים רצו להגיע ולגבות כמה מאות שקלים על זה. הוא היה הוגן מאוד, בעל אכפתיות נדירה. אני מודה לו!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר שי, פתח תקווה.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס חשמלי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הסביר בטלפון על התקלה בסבלנות וענה על כל השאלות שהיו לי. תיאמנו מועד והגיע בזמן. התיקון נעשה בזריזות ובמקצועיות ובסוף התיקון בדק בסבלנות שהכל עובד תקין. מחיר בהחלט הוגן. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיה נגי, פתח תקווה.
אשרור: 12/01/2020
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון גיליוטינה במטבח.
חוות דעת:
תיאמנו שעה והוא הגיע בדיוק בזמן. היה נחמד ומקצועי, סמכתי עליו והוא יצא אחרי שעה כשהכל עובד. הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 951 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק