מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסף
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.80
מחיר 9.73
איכות 9.77
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דביר אברהם, תל אביב.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריסי שלבים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יאיר ששון, תל אביב.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס ידני שלבים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מבחינת לוחות זמנים - קבע והגיע בזמן, עשה עבודה נקיה ומדוייקת. נראה מקצועי והמחיר היה סביר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מוטי לב, תל אביב.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
החלפת 250 שלבים בתריס.
חוות דעת:
יוסף היה בסדר גמור. נחמד, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. סגרנו מחיר מראש והוא עמד בו, מגיע לו 10 בהכל :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז מתתיהו, תל אביב.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גדול בסלון שכלל תיקון שלבים ומסילות הזזה.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא מקצועי מאוד, נחמד ממש, עושה את העבודה כמו שצריך וגם מעבר. יש לי רק מילים חמות לומר עליו, הוא אחלה בן אדם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ערד, תל אביב.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים בדירה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! הצליח להתמודד עם התריס אפילו שהוא מאוד מאוד ישן. לקח מחיר הגון, היה נחמד ונעים. הכל היה מסודר ונקי. היה טיל :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלמוג בן צבי, תל אביב.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים והתקנת רשת הזזה לחלון.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות מעולה! הגיע בזמן ואפילו הקדים. ביצע עבודה מקצועית ותיקן לנו דברים שאפילו לא ידענו שמקולקלים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר רוזמן, תל אביב.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
יעוץ בנוגע לתיקון תריסי שלבים שבורים.
חוות דעת:
שירות מעולה! התקשרתי והסברתי לו את הבעיה, הוא אמר זה משהו שאני יכול לטפל בו לבד. הגעתי אליו ולקחתי ממנו חלקים, הוא הסביר לי מה לבצע ואיך לבצע. בעצם עזר לי לפתור את הבעיה וחסך לי עלות גבוהה. היה מאוד מקצועי, מאוד עזר לי גם בטלפון וגם פנים מול פנים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו גבע, תל אביב.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
הוצאת שלב בתריס והחלפת רצועה.
חוות דעת:
יוסף היה ממש אחלה. הוא בן אדם נעים, נחמד ומקצועי. רואים שהוא יודע את העבודה. הוא התמודד עם בעיה לא פשוטה, ונתן לי את הפתרון הזמני שביקשתי. התקשורת איתו הייתה מאוד טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי בהומי, תל אביב.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים.
חוות דעת:
הוא אמר לי הצעת מחיר לפני בטלפון אך כשהגיע ראה את העבודה ואמר שהוא לא יכול להתחייב שהתיקון יעבוד. הוא היה ממש בסדר גמור וכנה ובסוף תיקן לי תריס שלבים. אני מאוד מרוצה ממנו, בהחלט אעזר בו בהמשך הוא נחמד ואדיב ממש תענוג של בן אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי ג. תל אביב.
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים.
חוות דעת:
היה בסדר!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 763 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק