מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שתפו
יוסף
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.83
מחיר 9.63
איכות 9.85
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ירון בן זיקרי, תל אביב.
אשרור: 14/10/2020
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
בחור רגוע, נחמד, אמין, עשה עבודה טובה ואני מאוד מרוצה ממנו מגיע לו 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלי גרינברג, תל אביב.
משוב: 14/10/2020
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הייתי מרוצה! המטרה הייתה תיקון מסילות, אך היות והמסילות ישנות, לא ניתן להחליף גלגלים, למרות שבירר בכמה מקומות ואצל ספקים אחרים. בכל מקרה, ניקה ותיקן את שאר הדברים. היה נחמד ואדיב מאוד, ממש היה נעים לקבל שירות ממנו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רן גלר, תל אביב.
אשרור: 12/10/2020
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
אחלה! הוא היה טוב, הגיע בזמן שאמר, לקח את המחיר שאמר מראש ולא היו הפתעות. נוסף על כך הוא עשה את העבודה בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אביעד יצחקי, תל אביב.
אשרור: 06/10/2020
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים חשמלי תקוע.
חוות דעת:
יוסף היה מאוד אדיב ושירותי. הוא שאל מה מידת הדחיפות והיה מוכן אף להגיע באותו יום אם זה דחוף לי למרות שזה היה ערב תשעה באב. בסופו של דבר קבענו ליום שישי אחרי תשעה באב, הוא הגיע בדיוק בזמן ועבד במקצועיות ובמהירות רבה במאמץ לגרום לכך שעלות התיקון תהיה מינימלית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוריה רון, תל אביב.
משוב: 04/10/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה ידני.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון בלכר, תל אביב.
משוב: 04/10/2020
תיאור השירות:
החלפת ידית שבורה של חלון קיפ.
חוות דעת:
היה מעולה! בא לקחת את החלק הפגום, נסע להביא את החלק לפני שמחסן החלפים נסגר לחוה״מ סוכות, וחזר מיד להרכיב. מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר שלדובסקי, תל אביב.
אשרור: 29/09/2020
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
החלפת צירים בחלון דריי קיפ.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקצוען, המחיר היה כמו שצריך, הוא הגיע בזמן, הראה מקצועיות ונתן ייעוץ אח"כ בטלפון, הייתי מאוד מרוצה ממנו סה"כ. הוא היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סתיו יהלומי, תל אביב.
משוב: 24/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מנגנון ידית בחלון בבית.
חוות דעת:
הרבה זמן חיפשתי מישהו שיודע להתעסק בזה, הוא היה ממש אחלה, ממש מקצועי ועשה תיקון חלקי לבחירתי. הציע לי את כל האפשרויות, הסביר מה כל אחת כוללת ומה יהיה המחיר. לא לקח תשלום באותו היום, הציע לנו לחשוב על זה, להבין מה הכי מתאים לנו ושנסדיר את התשלום אחר כך. היה ממש בסדר איתנו, היה הוגן וגם המחיר היה נראה לי בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל דנינו, תל אביב.
משוב: 23/09/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קסם בורסטון, תל אביב.
משוב: 22/09/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון של שלות בתריס.
חוות דעת:
הוא הדריך אותי דרך הטלפון איך אפשר לתקן את הבעיה וטען שזה יעלה לי משמעותית פחות, אמר לי מה לקנות וליווה אותי לאחר מיכן בתיקון, הוא היה אחלה, מעולה! יכל במקום זה להגיע ולגבות כסף ולא עשה את זה :)
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1030 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק