מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יעקב
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.92
מחיר 9.86
איכות 9.79
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
תלמה בירו, תל אביב.
אשרור: 07/12/2019
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיריים.
חוות דעת:
היה טוב מאוד, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ואני מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב וול, תל אביב.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
תיקון יציאת גז מהכיריים.
חוות דעת:
היה בסדר. עשה עבודה טובה והגיע מהר אבל המחיר היה קצת יקר לטעמי יחסית לעבודה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
שביט דוקרקר, תל אביב.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
העברת נקודת גז, חיבור ובדיקת תנור של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
יעקב היה ממש מעולה. הגיע בזמן, עשה הכל בדיוק כמו שצריך ובמינימום זמן. היה ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילה א. תל אביב.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
תיקון כיריים גז.
חוות דעת:
יעקב היה מאה אחוז, התבלבל ברחוב אבל בסופו של דבר הכל הסתדר, עשה עבודה טובה, מקצועי, יודע את העבודה, נחמד, אדיב וממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר לוי, תל אביב.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
התקנת תנור משולב ובדיקת לחץ.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מדהים! הגיע בתוך חצי שעה, עשה הכל תיק תק והביא חלקים שהיו חסרים לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דין זהבי, תל אביב.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
תיקון חיבור בלון הגז.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף גבאי, תל אביב.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
חיבור כיריים.
חוות דעת:
היה מאה! הוא נתן שירות מעולה, הגיע בזמן, כשניסה לתקן רא שהכיריים לא תקינות, הוא בדק ועשה כל מה שרק יכל. היה מאוד יסודי ונחמד. בהתחלה לא רצה לקחת תשלום, אחר כך כשהגיעו הכיריים החדשות הוא חזר והתקין אותן כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל בודנר, תל אביב.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במבער ותיקון לחצן כיריים.
חוות דעת:
יעקב היה מצוין! הלחצן של הכיריים היה תקוע ובהתחלה הוא לא היה בטוח שיצליח לתקן אותו, אבל הוא לא הרים ידיים וריסס עליו חומר מיוחד עד שהשתחרר. הוא ביקש מחיר מצוין לדעתי והיה נחמד, שירותי ואכפתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דקל בסל, תל אביב.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
התקנת תנור גז.
חוות דעת:
יעקב היה אחלה, הגיע בזמן, מקצועי, המחיר נקבע מראש והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בי ריפ, תל אביב.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
חיבור כיריים חדשות לגז כולל סידור מקום לכיריים.
חוות דעת:
יעקב היה מדהים ממש! קבענו איתו והוא בא בזמן, היה הגון עם הכסף ולמרות שהייתה עבודה נוספת, להתאים את הכירים החדשים לחלל הקיים הוא לא התעצבן. היה סבלני, נעים, מקצועי וסידר הכל באופן מושלם. אני ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1310 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק