מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עידו
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.93
מחיר 9.72
איכות 9.90
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דליה עמית, ירושלים.
אשרור: 01/04/2020
משוב: 01/12/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור, השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מחשבים נוספים באזור ירושלים

דבורה ביטקובר, ירושלים.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
העתקת כל התוכן ממחשב ישן למחשב חדש.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודליה לוי, ירושלים.
אשרור: 22/03/2020
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת דל שכלל ניקוי וירוסים ושחזור קבצים.
חוות דעת:
היה פשוט עשר! איזה בחור! מסור, מקצועי, זריז ויסודי. הוא מצא דברים שלא העליתי על דעתי שקיימים במחשב בכלל. הייתי מאושרת! הכל היה ממש מעולה ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהונתן מאיר, ירושלים.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, עידו לקח את המחשב לתיקון, היה מקצועי, עמד בזמנים והחזיר את המחשב תוך 3 שעות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה יהודה, ירושלים.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
הרכבת מחשב והתקנת windows.
חוות דעת:
היה מקסים! מאוד נחמד, אדיב, מקצועי, עבד מאוד יפה ואנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה .. ירושלים.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
התקנת מחשב נייח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא היה מקצועי, אדיב ובעל מוסר עבודה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל קפלן, ירושלים.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
תיקון דיסק קשיח וגיבוי כללי של המחשב.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מהטכנאי הכי מדהים שיכלתי לבקש, הגיע אליי ב20:30 בערב שזה ממש לא דבר רגיל, הוא מקצוען מהמעלה הראשונה. הוא יודע לתת שירות, הוא ממש הציל אותי! הלך לי הדיסק הקשיח והוא הצליח לגבות לי את כל מה שצריך. כעת המחשב עובד מעולה. את כל הדברים הטובים שאפשר להגיד על איש שירות אני אגיד עליו, הוא יוצא מן הכלל. יחס אישי וקשוב, אדם מבין מאוד מעל ומעבר. פשוט מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריה עמית, ירושלים.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
תיקון של מיקרופון במחשב נייד.
חוות דעת:
התקשרתי לעידו כי המיקרופון של המחשב לא עבד ועידו השתלט לי על המחשב מרחוק ועזר לי לפתור את הבעיה ללא תשלום ובצורה מהירה וטובה. אני מרוצה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביטל סרי, ירושלים.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ואני מדרגת אותו הכי גבוה שיש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי דהן, פסגת זאב.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת מחשב נייד והעברת נתונים ממחשב ישן לחדש.
חוות דעת:
עידו היה מאוד שירותי, שיגעתי אותו קצת בטלפון, במשך שעות ענה לי לכל שאלה שלי! הבין עד כמה העניין דחוף והגיע עד אלי להחזיר את המחשב. אני ממש מרוצה ממנו!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 163 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק