מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עידו
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.91
מחיר 9.67
איכות 9.86
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שרית ויונתן מרקוביץ', ירושלים.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
החלפת הארד דיסק למחשב.
חוות דעת:
היה מצוין! התקשרתי אל עידו, ספרתי לו שהמחשב לא עולה, הוא היגע באותו ערב תוך שעה וחצי, בדק, הציע לי 2 פתרונות, בחרתי באחד מהם, החלפת ההארד דיסק למשהו מהיר יותר, התקין, העביר לי את כל החומר שהיה לי על ההארד דיסק הקודם. עשה את הכל במקצועיות, ובחן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עופרי שטייף, ירושלים.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
איפוס סיסמאת windows של חברת לנובו.
חוות דעת:
היה מקסים! הגיע כבר באותו יום, הוא אדיב והוגן במחיר, מקצועי והייתי מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורדה אלכסנדרוני, ירושלים.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מסך במחשב נייח של חברת ibm.
חוות דעת:
בחור מקסים, הוא היה מעולה , הוא בא וראה שכבר אין מה לעשות עם המסך והמליץ לקנות מסך חדש, הוא הגיע בזמן, היה מקצועי, הודיע לפני שהוא בא, לקח מחיר הוגן מאד, אדיב, נחמד ואחר כך יצר איתי קשר בקשר להמלצות לקניית מסכים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה עמית, ירושלים.
משוב: 01/12/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור, השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר זיני, ירושלים.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מסך של מחשב נייד חברת Lenovo.
חוות דעת:
הגעתי לעידו עם תקלה בחיבור בין המסך למחשב, הוא עשה כמה דברים, חשב שפתר את הבעיה ואני שילמתי. לאחר יומיים הבעיה לא נפתרה, חזרתי אליו והוא אמר שכנראה הבעיה יותר עמוקה, צריך להחליף מסך שהעלות היא מאוד גבוהה לדעתי ולכן לא עשיתי זאת באותה העת. ברמת השירות והיחס של עידו הוא בסדר גמור אך הבעיה לא נפתרה. לאחר מספר ימים הוא החזיר לי את התשלום וההתנהגות שלו הייתה מאוד הוגנת.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודליה לוי, ירושלים.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת דל שכלל ניקוי וירוסים ושחזור קבצים.
חוות דעת:
היה פשוט עשר! איזה בחור! מסור, מקצועי, זריז ויסודי. הוא מצא דברים שלא העליתי על דעתי שקיימים במחשב בכלל. הייתי מאושרת! הכל היה ממש מעולה ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדסה ליבסקינד, ירושלים.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה במחשב נייד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. אני מרוצה, הוא היה זמין והסביר לי את הבעיה שיש לי במחשב והביא לי את המחשב לאן שהייתי צריכה. בסופו של דבר הבעיה לא נפתרה אבל לא באשמתו.
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עמנואל שחף, ירושלים.
אשרור: 26/11/2019
משוב: 01/01/2019
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציון קשני, ירושלים.
משוב: 21/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר מעבד ומאוורר כרטיס מסך במחשב גיימינג של msi.
חוות דעת:
הוא תיקן לי את זה תוך כמה שעות היה זריז מאד ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפריים חזן, ירושלים.
משוב: 23/10/2019
חוות דעת:
היה מושלם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 136 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק