מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עידו
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.89
מחיר 9.67
איכות 9.84
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גדליה בן עמי, ירושלים.
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
החלפת דיסק קשיח במחשב נייח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא הגיע בזמן מתאים ובזמינות יחסית גבוהה והיה אדיב, מקצועי ויעיל. היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
כלנית בן חיים, ירושלים.
אשרור: 09/10/2019
משוב: 06/07/2019
תיאור השירות:
תיקון החיבור בין המחשב למדפסת ואירגון המחשב.
חוות דעת:
מומלץ בחום! מאפשר תיקון מרחוק. איתר בעיה נוספת ושאל אם לתקן. מקצועי, הגיע בדיוק בזמן שתואם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל כהן, ירושלים.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה ברשת ביתית.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. הגיע בזמן וברגע האחרון עלה לו רעיון לפתרון הבעיה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מורן אופיר, ירושלים.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
איתחול מחשב נייד של חברת לנובו.
חוות דעת:
היה מצוין. היה נחמד ומהיר, תיקן את הבעיה באותו יום. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי רפלוביץ, ירושלים.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
הגדרת כל פעולת המחשב מחדש, בדיקת איכות התקשורת ותיקון כל הטעון תיקון.
חוות דעת:
עידו התייחס בסבלנות רבה ביותר, הגדיר את כל המחשב מחדש לאחר תיקון המחשב והחלפת לוח האם שנעשו במסגרת האחריות, בדק את איכות התקשורת של המחשב ויעץ מספר דברים חשובים לגבי תקשורת תקינה בבית. מעתה ואילך נפנה רק אליו בנושא המחשב. הוא מקצועי ואדיב. כן ירבו אנשים כמוהו. אני ממליץ לכל מי שזקוק לפתרון בעיות במחשב שלו לפנות לעידו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי כהן, ירושלים.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון וניקוי מחשב נייד של חברת שיומי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ממש, בא ממש עד לבית, היה זמין ועדכן מה קורה לאורך כל העבודה, ממש חבל הזמן. אחלה שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה מלכה, ירושלים.
אשרור: 04/09/2019
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
בדיקה של חיבור לרשת במחשב נייד.
חוות דעת:
הוא ממש נחמד, הגיע בהתראה קצרה תוך 10 דקות, עשה בדיקה ואמר לי שאחד הרכיבים התקלקל, הציע לי פתרון זמני ויעיל וכרגע המחשב עובד. היה הוגן ולא גבה תשלום על הבדיקה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
היידי פסלר, ירושלים.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון מחשב נייח ואספקת מחשב משופץ.
חוות דעת:
לא הייתי שם בזמן העבודה אבל לפי מה ששמעתי היה מאוד נדיב בהסברים והיה באמת מדהים וגם איך שטיפל בדברים, הוא ניסה לתקן את המחשב ובסוף נאלצנו לקחת ממנו מחשב משופץ.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לביאה פיורקו, ירושלים.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! איכפתי. ענייני. הגון ובהחלט פתר את הבעיה. היו סיבוכים בכניסה למחשב ולתוכנות שבו עידן פתר את הבעייות לשביעות רצוננו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית ויונתן מרקוביץ', ירושלים.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
החלפת הארד דיסק למחשב.
חוות דעת:
היה מצוין! התקשרתי אל עידו, ספרתי לו שהמחשב לא עולה, הוא היגע באותו ערב תוך שעה וחצי, בדק, הציע לי 2 פתרונות, בחרתי באחד מהם, החלפת ההארד דיסק למשהו מהיר יותר, התקין, העביר לי את כל החומר שהיה לי על ההארד דיסק הקודם. עשה את הכל במקצועיות, ובחן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 127 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק