מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
עידו
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.90
מחיר 9.79
איכות 9.88
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלומית אלחנני, ירושלים.
אשרור: 22/09/2020
משוב: 22/06/2020
תיאור השירות:
פירמוט מחשב והתקנת תוכנות מחדש, בבית הלקוח.
חוות דעת:
איזה איש! היה ענייני, מקצועי, אמין, רציני וגבה מחיר בהחלט סביר. יש בו כל מה שאפשר לבקש מאיש שירות! שוחח איתי, הקשיב והבין את הצרכים, יעץ בהתאם וביצע ביעילות. לאורך כל השרות יצר אוירה טובה ושיח בגובה העיניים. אני מדרגת אותו הכי גבוה בכל הפרמטרים, כולל אלה שלא רשומים! פשוט אדם בעל תבונה אנושית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חגית הכהן וולף, ירושלים.
משוב: 21/09/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון שקע טעינה.
חוות דעת:
הוא עזר לי ונתן עצה דרך שיחה קצרה בטלפון. הפנה את תשומת ליבי לכך שיש עוד שקע וחבל לקנות חדש. הוא עזר לי מאוד והיה נחמד ואדיב.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי בניטה, ירושלים.
משוב: 08/09/2020
תיאור השירות:
ייעוץ בזום בנוגע להתקנת אביזרים למחשב.
חוות דעת:
עידו הסביר לנו דרך הזום איך להתקין את האביזרים ולא לקח על כך תשלום. אנחנו מאד מרוצים ממנו! הוא הכי טוב שיש!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם ברנע, ירושלים.
אשרור: 30/08/2020
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מסך במחשב נייח.
חוות דעת:
חשבתי שיש תקלה בכרטיס המסך. התקשרתי לעידו, שהבין מהשיחה שזאת לא הבעיה והסביר לי איך לסדר את ההגדרות במחשב.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פבלו פינקלשטיין, ירושלים.
אשרור: 26/08/2020
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
הדרכה לשימוש בתוכנת זום ושידרוג מחשב נייד של חברת לנובו.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הוא הגיע בזמן, היה נחמד ונתן יחס טוב, הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל שיאון, ירושלים.
אשרור: 21/08/2020
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
ניקוי ומריחת משחה טרמית במחשב נייד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות שלו היה מעולה, ממש מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיון פרידלנדר, ירושלים.
משוב: 18/08/2020
תיאור השירות:
ניסיון תיקון ושחזור מידע ממחשב נייח תקול.
חוות דעת:
המחיר היה נראה לי קצת יקר יחסית למה שעשה. הוא עבד מהבית אז הייתי צריך להגיע אליו בכל פעם וזה דרש ממני מאמץ, ולא הרגשתי שהוא תמיד זמין לתת פתרון אם הייתי צריך להגיע גם כשהוא לא נמצא. לא בטוח שאשתמש בשירותיו להבא.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
יוחנן מ. ירושלים.
אשרור: 10/08/2020
משוב: 12/05/2020
תיאור השירות:
החלפת הארד דיסק במחשב נייד.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביאור עמרני, ירושלים.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
תיקון כפתור הדלקה במחשב נייד של לנובו.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מאוד יעיל ומהיר. באמת שירות אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומן גוזמן, ירושלים.
משוב: 05/08/2020
חוות דעת:
עידו הגיע אלי בדיוק בשעה שנקבעה. הוא עבד בלי לבזבז דקה. אמרתי לו את כל הדרישות שלי להקמת מחשב חדש והוא מילא אותם בהצלחה. התשלום היה בדיוק כמו שהסכמנו מראש. למחרת, עידו שלח לי את המלצותיו בכדי שאוכל לקנות מכשירים נוספים, ואפילו נתן לי המלצות נוספות בטלפון. אני שמח מאוד שהזמנתי את עידו. הוא מומחה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 215 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק