מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עוז
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 10.00
מחיר 9.33
איכות 9.92
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 12 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אברהם זירזי, נתניה.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה ברצפה באמצעות מצלמה תרמית.
חוות דעת:
היה ממש אחלה. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי והביא דו"ח מסודר כמו שצריך. לדעתי המחיר היה סביר והגיוני מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סגור
סיגל ו. רעננה.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
איתרו נזילה בקיר בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור אבל לדעתי היה יקר קצת. בסופו של דבר לא נמצאה נזילה אבל הוא בא מצויד עם כל המכשירים שצריך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שרית שגב, כפר סבא.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
עוז היה מצוין! הוא הגיע רבע שעה לפני הזמן שקבענו והתקשר להודיע לי על כך לפני. הוא בדק מה הבעיה ועבד בצורה מאוד יסודית ומקצועית. הוא אמר לי את המחיר של העבודה מראש ואני הייתי מאוד מרוצה מהשירות שלו וממש הופתעתי לטובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחמה ליפשיץ, רמת השרון.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה מתחת לפרקט הכולל חציבה בקיר.
חוות דעת:
עוז בחור מאוד מקצועי, עדין ושקט, יש לו ממש ידי זהב. הוא הגיע לבדוק את מקור הנזילה וידע מהר מאוד לאתר שהבעיה הייתה בניקוד של המזגן ועברה מתחת לפרקט עד האמבטיה. הוא עמד בזמנים, עשה עבודה מעולה וידע מיד מה צריך לעשות. אנשים אחרים שהגיעו לפני לא מצאו את הבעיה ולא יכלו לעזור לי. אני מאוד מרוצה מהעבודה של עוז, מגיע לו 10 בהכל, אפילו 11 :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית חן, הרצליה.
משוב: 18/09/2017
תיאור השירות:
בדיקה ואיתור של נזילה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה בדיקה מקצועית ונתן לנו עצה טובה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל גרינפלד, הרצליה.
אשרור: 21/05/2017
משוב: 12/03/2017
תיאור השירות:
איתור נזילה של צינור קבור בחצר.
חוות דעת:
ידעתי על הנזילה רק בגלל חשבון מים גדול.אל פני השטח לא ראו דבר. הוא איש מקצוע טוב מאוד: גישה ובדיקה שיטתית של כל איזור וכל קטע צינור (מדובר בחצר גדולה) בסבלנות ובשיטתיות איתר ופתר את הבעיה. אהבתי איך חשב לפני שעבד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב ק. תל אביב.
משוב: 09/06/2016
תיאור השירות:
איתור נזילה בתקרה ללא תיקון.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ומאוד מקצועי, התברר שהנזילה היא מהשכנה ולכן הוא לא תיקון אותה. אבל אני חייב לציין שהוא בהחלט מצדיק את הדירוג הגבוה שלו באתר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. א. נתניה.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בדוד חשמל.
חוות דעת:
היה נהדר! זיהה במהירות את מקור נזילה ופתר את הבעיה תוך דקות במחיר הוגן. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ר. ד. הרצליה.
משוב: 12/11/2015
תיאור השירות:
איתור מקור הבעיה ואיטום הנזילה.
חוות דעת:
הוא בחור מאוד מקצועי, ענייני ועומד בזמנים. אני ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 18/10/2015
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
בחור שירותי מאוד, מצא פתרון לבעיה והוא ממש בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 12 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמאתר נזילות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של איתור נזילות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק