מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יובל
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.73
מחיר 9.47
איכות 9.80
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דורון טל, נס ציונה.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
תיקון גלאי אזעקה חיצוני.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן, היה מנומס ומקצועי ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דב כהנא, נס ציונה.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת רשת ביתית וחיבור מצלמות אבטחה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, יובל היה יסודי מאוד וביצע את העבודה בצורה יפה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קארין ב., נס ציונה.
אשרור: 09/09/2019
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
ביצע תיקון של אינטרקום
חוות דעת:
היה מצוין! יובל איש מקסים ,אדיב ונעים וגם הגון במחיר. היה יסודי ועבד נקי, היה גמיש בשעות ועשה עבודה מצוינת. אני מאוד מרוצה וממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה שדה, רחובות.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
החלפת אינטרקום בבית פרטי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
יש לי להגיד עליו רק דברים טובים. הוא בחור נחמד, נעים הליכות, רגוע, היה בסדר, לקח את התפקיד באחריות, הוא מקצועי ואנחנו מרוצים מהתוצאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליה כץ, נס ציונה.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקון ושיפוץ אינטרקום, כלל החלפת חלק.
חוות דעת:
הוא מצוין, באמת יוצא מן הכלל. מזמן לא קיבלתי כזה שירות. בא מהר, עשה את העבודה, סידר ודאג לנקות. רואים שהוא עובד מהנשמה. תענוג! ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני ביאליק, רחובות.
אשרור: 25/02/2019
משוב: 29/07/2018
תיאור השירות:
שדרוג מערכת אזעקה בבית.
חוות דעת:
בסדר גמור! הוא היה מאוד ידידותי, עמד בלוחות הזמנים והיה ענייני ומקצועי. התנהג כמו שמצפים מאיש מקצוע ואני אמליץ עליו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אודי גולן, רחובות.
משוב: 23/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת אזעקה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים בן חור, רחובות.
אשרור: 15/01/2019
משוב: 19/07/2018
תיאור השירות:
תיקון גלאי וילון אלחוטי במערכת אזעקה.
חוות דעת:
מאוד נהניתי מהשירות והמקצועיות שלו. בדרך כלל אני לא לוקח בעלי מקצוע שאני לא מכיר אבל בגלל שראיתי שהאתר עובד באופן מסודר ואובייקטיבי החלטתי לנסות. ואכן מה שכתוב עליו זה מה שהוא באמת- קשוב, מקצועי, סבלני ולא מאיץ בך, הוא מתאר לך את המציאות של התקלה ומבקש ממך את האישור לעשות או לא לעשות. הוא לא השאיר חוטים תלושים ותלויים, הקפיד לבדוק שהכל בסדר ועובד כשסיים. הייתי מאוד שבע רצון ממנו, הוא היה מדויק לחלוטין בזמנים ונראה לי שהוא גבה מחיר סביר. הוא מאוד נאמן ואיש מיוחד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל א. נס ציונה.
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
התקנת קודן לבניין מגורים.
חוות דעת:
שירות מצוין! מהיר וטוב, העבודה הסתיימה באותו היום. היה נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי גרין, באר יעקב.
משוב: 08/09/2018
תיאור השירות:
תיקון קודן לשער כניסה.
חוות דעת:
היה מעולה! יובל הגיע מהיום להיום, השקיע מאמץ ולא ויתר עד שמצא את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 125 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק