מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יובל
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.71
מחיר 9.49
איכות 9.80
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליה כץ, נס ציונה.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקון ושיפוץ אינטרקום, כלל החלפת חלק.
חוות דעת:
הוא מצוין, באמת יוצא מן הכלל. מזמן לא קיבלתי כזה שירות. בא מהר, עשה את העבודה, סידר ודאג לנקות. רואים שהוא עובד מהנשמה. תענוג! ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
בני ביאליק, רחובות.
אשרור: 25/02/2019
משוב: 29/07/2018
תיאור השירות:
שדרוג מערכת אזעקה בבית.
חוות דעת:
בסדר גמור! הוא היה מאוד ידידותי, עמד בלוחות הזמנים והיה ענייני ומקצועי. התנהג כמו שמצפים מאיש מקצוע ואני אמליץ עליו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אודי גולן, רחובות.
משוב: 23/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת אזעקה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קארין ב., נס ציונה.
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
ביצע תיקון של אינטרקום
חוות דעת:
היה מצוין! יובל איש מקסים ,אדיב ונעים וגם הגון במחיר. היה יסודי ועבד נקי, היה גמיש בשעות ועשה עבודה מצוינת. אני מאוד מרוצה וממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים בן חור, רחובות.
אשרור: 15/01/2019
משוב: 19/07/2018
תיאור השירות:
תיקון גלאי וילון אלחוטי במערכת אזעקה.
חוות דעת:
מאוד נהניתי מהשירות והמקצועיות שלו. בדרך כלל אני לא לוקח בעלי מקצוע שאני לא מכיר אבל בגלל שראיתי שהאתר עובד באופן מסודר ואובייקטיבי החלטתי לנסות. ואכן מה שכתוב עליו זה מה שהוא באמת- קשוב, מקצועי, סבלני ולא מאיץ בך, הוא מתאר לך את המציאות של התקלה ומבקש ממך את האישור לעשות או לא לעשות. הוא לא השאיר חוטים תלושים ותלויים, הקפיד לבדוק שהכל בסדר ועובד כשסיים. הייתי מאוד שבע רצון ממנו, הוא היה מדויק לחלוטין בזמנים ונראה לי שהוא גבה מחיר סביר. הוא מאוד נאמן ואיש מיוחד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל א. נס ציונה.
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
התקנת קודן לבניין מגורים.
חוות דעת:
שירות מצוין! מהיר וטוב, העבודה הסתיימה באותו היום. היה נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי גרין, באר יעקב.
משוב: 08/09/2018
תיאור השירות:
תיקון קודן לשער כניסה.
חוות דעת:
היה מעולה! יובל הגיע מהיום להיום, השקיע מאמץ ולא ויתר עד שמצא את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל וולפסון, רחובות.
משוב: 02/09/2018
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בבית פרטי.
חוות דעת:
שירות מצוין! עמד בזמנים בכל שלבי העבודה ולא הרים ידיים עד שתיקן את התקלה, שהיתה לא פשוטה. הוא אדם נעים מאוד, שירותי ואדיב.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד בוקובזה, נס ציונה.
משוב: 16/08/2018
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בבית פרטי.
חוות דעת:
היה נהדר, ביצוע טוב ושירות מעולה! אדם מקצוען ונעים הליכות, פדנט, מסוג אנשי השרות שאפשר להשאיר אצלם את המפתח של הבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד ק. רחובות.
אשרור: 14/08/2018
משוב: 14/02/2018
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 120 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק