מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יובל
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.73
מחיר 9.47
איכות 9.80
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רענן צ. מודיעין.
משוב: 21/09/2017
תיאור השירות:
תיקון מערכת אינטרקום.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! תיקן המכשיר ולא היה צורך לקנות חדש. התקשר לראות שהכל תקין ואנו מרוצים. מחיר סביר. שרות מצויין. מקצועי ונעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יגאל מ. תל אביב.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת אינטרקום ישנה בבית משותף.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קארין ב., נס ציונה.
אשרור: 09/09/2019
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
ביצע תיקון של אינטרקום
חוות דעת:
היה מצוין! יובל איש מקסים ,אדיב ונעים וגם הגון במחיר. היה יסודי ועבד נקי, היה גמיש בשעות ועשה עבודה מצוינת. אני מאוד מרוצה וממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה שדה, רחובות.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
החלפת אינטרקום בבית פרטי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
יש לי להגיד עליו רק דברים טובים. הוא בחור נחמד, נעים הליכות, רגוע, היה בסדר, לקח את התפקיד באחריות, הוא מקצועי ואנחנו מרוצים מהתוצאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור דותן, תל אביב.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בבניין.
חוות דעת:
הוא מצוין. בא, היה נחמד ותיקן את הבעיה. היה יעיל, זריז ומועיל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליה כץ, נס ציונה.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקון ושיפוץ אינטרקום, כלל החלפת חלק.
חוות דעת:
הוא מצוין, באמת יוצא מן הכלל. מזמן לא קיבלתי כזה שירות. בא מהר, עשה את העבודה, סידר ודאג לנקות. רואים שהוא עובד מהנשמה. תענוג! ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר שפ, ראשון לציון.
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה באינטרקום.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, באמת. זמין אפילו לאחר ביצוע העבודה, גם הגיע במהירות וביצע את התיקון במהירות. היה מאוד שירותי ונחמד לאורך כל הדרך, ממש מומלץ!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יאיר ס. תל אביב.
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום.
חוות דעת:
היה פשוט מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי שפר, תל אביב.
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום תקול בבניין מגורים.
חוות דעת:
השירות היה טוב, מבחינת המחיר היה הוגן, הגיע בזמן ועשה את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה פרנקו, תל אביב.
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
תיקון רעש באינטרקום והתקנת תופסן פתיחה.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד! עבד ביעילות. היה נחמד מאד ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 125 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק