שירות פשוט מדהים. לא הייתי שם אז צילם ודיבר איתי על כל דבר לפני שעשה, כל דבר עבר דרכי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גבי לוי, קרית ביאליק.
משוב: 06/01/2022
תיאור השירות:
החלפה והתקנת דוד שמש וקולט.
חוות דעת:
באו כמה חבר'ה ועשו עבודה מצוינת. היו נחמדים. מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל לוינטנט, קרית ביאליק.
משוב: 28/02/2021
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש וקולט מחברת כרומגן בגודל 120 ליטר.
חוות דעת:
דיברתי איתו בטלפון פעמיים לפני, הוא בחור מקצועי, עזר לי לבחור איזה חברה הגיעו מתקינים שלו לבצע את העבודה לא היה צריך להחליף בוילר הם היו הוגנים מאוד, שאלתי אם צריך להחליף צינורות הוא אמר שנראה לו בסדר גמור ואין צורך להחלפה זה לזכותו של העובד, הוא בחור מאוד חמוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל ברשאי, נשר.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
החלפת ואספקת מערכת קומפלט, כולל מעמד, קולט ודוד של אמישרגז 120 ליטר.
חוות דעת:
הגיע פעמיים, לבדיקה ולהחלפה עצמה. הסביר לי בדיוק את כל האופציות ופירט על הכל. אני מאוד מרוצה,היה מאוד חיובי, מאוד נחמד וידע להתאים לי את השירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חגי לוזון, קרית ביאליק.
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
התקנת קולט שמש.
חוות דעת:
קובי היה מצוין, עשה עבודה לאמא שלי והיא אמרה שהוא היה בסדר גמור ועכשיו באמת הדוד עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רון שאול, נשר.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד וקולט.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
SAN איילין, נשר.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש של חברת כרומגן 120 ליטרים וקולטים.
חוות דעת:
היה מצוין, המחיר הוגן, קיבלתי שירות ממש טוב ומהיר , הוא מקצועי מאוד, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדנה לשם, כפר המכבי.
משוב: 14/11/2018
תיאור השירות:
התקנת גוף חימום וקולט.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי ש. נשר.
אשרור: 21/04/2017
משוב: 19/07/2016
תיאור השירות:
החלפת צינורית קולט בדוד.
חוות דעת:
התברר שחוות הדעת שלו ש-״הקולט גמור וכדאי להחליף״ התבררה כלא נכונה בעליל, אני לא ממליץ עליו.
איכות
5
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
תגובת העסק:
הגעתי ללקוח לפני כניסת שבת לתיקון צינור מהקולט לדוד. כאשר פירקתי את המחבר בקולט נמצא שהקולט סתום ב100% וכתוצאה, התפוצץ הצינור. נאמר ללוקח שהקולט סתום ושאנסה לפתוח את הסתימה. הכנסתי מברג ליציאה והסתימה נפתחה חלקית, הקולט חזר לעבוד חלקית ונאמר ללקוח כי זה עניין של זמן עד שתחזור ותיסתם שוב ולכן, הצעתי ללקוח להחליף קולט.
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.