מוקד מידרג: 1-700-707-233
שי ש. נשר.
אשרור: 21/04/2017
משוב: 19/07/2016

תיאור השירות:
החלפת צינורית קולט בדוד.
חוות דעת:
התברר שחוות הדעת שלו ש-״הקולט גמור וכדאי להחליף״ התבררה כלא נכונה בעליל, אני לא ממליץ עליו.
דירוגים:
כללי
6
איכות
5
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
תגובת העסק:
הגעתי ללקוח לפני כניסת שבת לתיקון צינור מהקולט לדוד. כאשר פירקתי את המחבר בקולט נמצא שהקולט סתום ב100% וכתוצאה, התפוצץ הצינור. נאמר ללוקח שהקולט סתום ושאנסה לפתוח את הסתימה. הכנסתי מברג ליציאה והסתימה נפתחה חלקית, הקולט חזר לעבוד חלקית ונאמר ללקוח כי זה עניין של זמן עד שתחזור ותיסתם שוב ולכן, הצעתי ללקוח להחליף קולט.

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק