הוא אחלה, הגיע בזמן והיה אמין, אמר את המחיר לפני, רק לא ניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי בן סימון, קרית ביאליק.
אשרור: 11/04/2024
משוב: 11/12/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה הכוללת החלפת פעמון.
חוות דעת:
שירות מאה אחוז! הגיע העובד שלו לירן והיה בסדר גמור, הסביר יפה את התקלה והמחיר היה בסדר לפי דעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רסאן אדביה, חיפה.
משוב: 31/01/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מעולה והוא הגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס טיקר, חיפה.
משוב: 02/01/2024
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה וביטול פילטר בשעון.
חוות דעת:
קובי היה בסדר גמור, פינה את הזמן והגיע באותו יום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
איתן בר, קרית טבעון.
משוב: 25/12/2023
תיאור השירות:
החלפת אטם במיכל הדחה לניאגרה סמויה.
חוות דעת:
קובי היה מעולה. הוא הגיע ואיתר את התקלה במהירות. עשה את העבודה במהירות ועבד בצורה נקייה ומסודרת .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור אהרון, חיפה.
משוב: 13/12/2023
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה.
חוות דעת:
היה סבבה, הוא עשה עבודה מעולה אך נשאר טיפה מלוכלך ויש משהו ששמתי לב אליו ברגע האחרון ואז אמרתי לו והוא תיקן.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גל בן ארי, נופית.
משוב: 25/10/2023
תיאור השירות:
החלפת גומיות, תיקון נזילה בשתי ניאגרות סמויות ובדיקת ניאגרות נוספות.
חוות דעת:
הגיע אליי בחור שעובד עם קובי, בשם לירן והוא היה ממש בסדר. עשה מה שביקשתי ממנו, היה דייקן, שירותי, ביצע עבודה איכותית ולקח מחיר הוגן בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מור פרסמן, קרית מוצקין.
משוב: 24/10/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הגיע אליי בחור שעובד עם קובי, בשם לירן והוא היה מאוד מקצועי ונתן לנו שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תום דולב, חיפה.
משוב: 19/10/2023
תיאור השירות:
החלפת ברז ניאגרה ותיקון נזילה.
חוות דעת:
קובי היה ממש אחלה. התקשורת איתו הייתה טובה, הוא היה נעים, לקח מחיר כמו שאמר וטיפל בבעיה היטב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 662 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.