אני מאוד מרוצה. הוא הגיע בזמן, עבד מסודר ואיתר את תקלה מראש, כבר בשיחת טלפון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופרי ב. חיפה.
אשרור: 05/05/2024
משוב: 08/12/2023
תיאור השירות:
החלפת מפסק של דוד שמש.
חוות דעת:
קובי נתן מענה מהיר, הגיע בזמן, עבד במקצועיות וגבה תשלום הוגן בעייני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכסנדר דומצנקו, חיפה.
משוב: 04/01/2024
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' ותרמוסטט בדוד שמש מחברת נמרוד.
חוות דעת:
היה מצוין, עשה עבודה מעולה, נעים ומדויק.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אביעד גנץ, חיפה.
משוב: 02/01/2024
תיאור השירות:
החלפת פלאנג בדוד שמש מחברת כרומגן.
חוות דעת:
קובי עשה עבודה טובה, אבל לדעתי המחיר יקר.
איכות
9
מחיר
3
זמנים
9
יחס
8
5
כללי
דולב ו. חיפה.
משוב: 25/12/2023
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד שמש של חברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה וסבבה לגמרי! המחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
סהר שעבי, נשר.
משוב: 18/12/2023
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש 120 ליטר.
חוות דעת:
הוא אחלה גבר! המחיר היה סביר בעיני.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
נעם ו. חיפה.
משוב: 29/11/2023
תיאור השירות:
החלפת פלאנג ותרמוסטט בדוד שמש מחברת Amcor.
חוות דעת:
קובי היה בסדר גמור. כבר עבדתי איתו בעבר והוא היה מצוין אז ישר פניתי אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גלית מלכה, נשר.
משוב: 21/11/2023
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש של חברת כרומגן שכלל החלפת גוף חימום ופלאנג'.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, ענה ישר לפלאפון, קבע איתי, תוך 20 דקות טיפל בהכל, הוא אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סרג׳יו שבתאי, חיפה.
אשרור: 08/07/2023
משוב: 27/10/2022
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' וצינור חיבור מים בדוד שמש.
חוות דעת:
היה נהדר! הגיע בזמן, הסביר על כל שלב של עבודה, על האופציות של תיקון כולל יתרונות/ חסרונות. הביא את החלקים הפגומים כדי להסביר על מנגנון התקלה. מאוד מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 768 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.